over tijd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door staffie, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    8weken is idd wel langgg
    al hoor je het wel vaker :(
    ik heb ook nog steeds hoop... alweer 16dagen *zucht* ;)

2. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

We moeten ook echt de hoop niet opgeven hoor!
    @ Staffie => loop je ook al bij het ziekenhuis of dat nog niet???

3. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    nee ik heb vrijdag nadat ik weer een negatieve test had de huisarts gebeld en toen zij die ass dat ik nog maar gewoon 2 weken af moest wachten :evil: gezegt dat mij cyclus al 6maanden tzelfde is, dat ik behoorlijk wat kwaaltjes heb en dat ik gek word van de onzekerheid
    nou, ik hoefde me helemaal geen zorgen te maken ik ben nog jong (zo irritant als ze dat zeggen) en ik moet gewoon nog even 2 weken geduld hebben :(

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja ik wee thet dames.. me zus bleef negatief testen toen is ze naar de huisarts gegaan daar verteld iover haar klachten toen daar een test gedaan gewoon met urine en daar was hij duidelijk positief maar huistesten deden het niet bij haar.. dus daarom gelijk een echo om te kijken hoe en wat en toen bleek ze iets langer dan 8 weken zwanger te zijn... nja dat is voor mij nu dan nog 2 a 3 weken..

aaaaarrgg zucht...

5. sweet dreams

Mag ik vragen hoe oud je bent? :oops:
    Ik ben zelf 21 we zijn al 2 jaar bezig en na anderhalf jaar zijn we naar de huisarts gegaan en die heeft ons meteen doorverwezen naar het ziekenhuis naar de fertiliteitsarts en zowel de ha als in het ziekenhuis hebben ze niet 1 keer gezegt dat we nog wel even konden wachten omdat we nog jong zijn. Nou kan ik zelf ook best gebekt zijn dus laat ik me ook niet zo snel afschepen maar nou was dat ook niet nodig.
    Als je aan kindertjes toe bent dan ben je daar aan toe en dan heeft niemand het recht om te zeggen dat je nog jong bent en nog alle tijd van de wereld hebt.

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ben ook doorgestuurd ik ben al langer bezig geweest in totaal zo een 2 jaar maar met tussenposes en partner ruil hahah zeg maar...

ikke ben morgen 25 jaar bah .. morgen jarig joepie:(
    nja goed ik heb me verwijs brief hier maar het is uit met me vriend.. dus ik doe er niks mee.. wil graag verder gaan als bammam... maar kijk nu eerst maar ff hoe het zit in dat buikkie van me

7. sweet dreams

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag ;)
    En missc een hele domme vraag hoor maar wat is BAMMAM? :oops: :oops:

8. TessMe

TessMe Niet meer actief

Dat zijn inderdaad rot opmerkingen. Je bent nog jong. Maakt nou uit hoe oud je bent? Heel irritant..

9. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    Ik ben ook 21, me vriend 23
    Wij zijn 10maanden bezig, vanaf vorig jaar december
    Mijn huisarts is er 1 van de ouwe stempen zeg maar :rolleyes:
    Maar het is net wat je zegt, iedereen moet voor zichzelf kunnen beslissen waneer je ergens aan toe bent...
    Ik had voor mezelf zoiets als het jaar aanbreekt ga ik naar de huisarts
    Vind het gewoon balen dat ze me niet even doorhebben gestuurd voor een bloedtest
    Ik probeer deze twee weken uit te zingen... en daarna wil ik gewoon een afsrpaak, het moet niet zo zijn dat die ass dat voor mij gaan bepalen ;)

10. sweet dreams

@ Staffie Kan je niet eisen dat ie je bloed afneemt of dat hij je doorverwijst? Eigenlijk is het belachelijk iedereen betaald premie voor je ziektekosten en als je door verwezen wilt worden doen ze ook nog moeilijik!!! Belachelijk eigenlijk!!!

11. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    ja nu ik er over nadenk had ik over gewoon door moeten zetten, want wie is die ass idd om dit te beslissen :(
    en het gekke is dat ik normaal ook me bekkie wel bij me heb haha

12. sweet dreams

Inderdaad je hebt groot gelijk die ass is geen dokter dus heeft al helemaal dat recht niet! Maar gewoon een afspraak met de HA!
    Dan is ze er ook niet bij! En laat je niet afschepen, want het gaat om jou toekomst!!

13. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    :D
    Wil het bij jullie nog niet lukken? balen joh als je al zo lang bezig bent..

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

bammam is bewust alleenstaande moeder ...dus met donor

15. sweet dreams

Nee het wil bij ons ook niet lukken... Volgens de fertiliteitsarts (wat een lange rotnaam ;) ) ligt het aan mij ookal kan ze niet zeggen wat er bij mij niet goed zit :(
    Maar goed we blijven hoop houden. Ik kan wel zeggen dat ik het er best erg moeilijk mee heb gehad met het vrijen op commando. Ik kon het niet met als gevolg dat me mannetje dacht dat ik hem niet leuk meer vond en dat ik geen kindertjes meer wilde. Daar moest ik me echt wel even overheen zetten. Ik heb me voorgenomen als het deze maand nog niet raak is dat ik niet nog bijna een half jaar wil wachten tot we met IUI mogen beginnen. Want ik kan je wel zeggen dat ik dat echt niet trek....
    Soms dan weet ik het gewoon ook niet meer en dan kan ik wel uren op de bank zitten te huilen omdat we het zoo graag willen maar dat het niet gaat.... Sorry het moest er even uit... :oops:

16. sweet dreams

@ Nhene=> Sorry dat wist ik niet :oops:

17. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    Ach meissie tog ik kan het echt wel begrijpen hoor,
    ik word al gekkk, laat staat hoe jij je voelt :(
    Ik hoop echt dat het jullie gegund is (en snel ook ;) )

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

maakt ni et uit meis ik vind het helemaal niet erg om erover te praten /..
    ik denk nu gewoon ik kan wel weer wachten op die zogenaamde ware maar word er niet jonger op.. wilde nooit moeder op leeftijd worden ik ga me doel nastreven en dat is mamma worden .. ik weet dat ik er klaar voor ben en ik denk dat ik het heel goed alleen kan .. dus ik ga het gewoon proberen.. :S

19. sweet dreams

Het lucht wel even op hoor! Hopen dat iedereen hier snel een posi test in handen mag hebben!

20. sweet dreams

@ Nhene: Als je voelt dat je het kunt en dat je er klaar voor bent dan zou ik het ook zekers doen!

Deel Deze Pagina