Ik ben nu 3 dagen overtijd.. Gister testje gedaan maar negatief.. Nou maar hopen dat ik snel ongi word.. Dan kunnen we overnieuw beginnen.
Zolang er geen zijn blijven we gewoon positief! Wie weet testen we gewoon allemaal laat posi! Laten we het hopen!
Hier zo te lezen nog meer die (nogsteeds) geen duidelijkheid hebben. Ik heb gisteren getest en was weer negatief. Ik heb de dipsticks van de babyboomshop gebruikt maar vertrouw ze niet zo erg meer omdat de ov.teste ook niet werkten. Hebben jullie ervaring met die dingen? Ik ga denk volgende week pas weer testen, word hier gek van! Ben nu 6 dagen overtijd
Ik ben nu ook een paar dagen overtijd... Geen gevoel dat mn ongi er aan komt, maar zaterdag negatief getest.... Morgen ga ik weer testen... Echt verschrikkelijk die onzekerheid! Groetjes
vreselijk allemaal voor jullie.. hopen dat jullie allemaal gewoon bij jullie volgende test posi testen.. ik mag ook bijna testen maar hoop dat het niet nega is.. anders moet ik maar gewoon op tijd ongesteld worden
precies hetzelfde hierzo.. heb ook dipstick gehaald maar ik heb me ei niet gevonden.. zwangerschapstesten ook negatief... maar kruidvat test teste ik ook negatief dus ik denk dat ik probeer ht niog een weekje aan te kijken en dan weer te testen
Nou hier nog 1 die nega heeft getest maar wel "klachten" heeft.... Nog maar 2 dagen wachten denk ik.....
misschien is dit geruststellend maar mijn tante was bijna 4 maand overtijd en elke test gaf negatief aan de eerste 2 maanden zelfs de bloedtest was negatief toen had ze op een geven moment toch iets van ik vertrouw het niet dan heb ik een tumor in mn buik zij met volle spanning naar de internist in het ziekenhuis niks geen tumor alleen al 16 week zwanger ze wist het dat ze zwanger had maar doordat iedereen zij nee dat is het niet is ze gaan twijfelen en de testen bleven negatief dus dames de wonderen zijn de wereld nog niet uit mn tante is in augustus bevallen van een gezonde en bloedmooie zoon liefs ancie
het is een onduidelijke foto waardoor ik niks kan ondekken van een lichte streep helaas ik ga is ff kijken in het negatief
Tot nu toe nog negatief getest maar nog geen enkele tekenen van een naderende ongi Wel wat krampjes gehad 3 dagen maar is helemaal over, en ineens ergveel dikke witte afscheiding sinds gisteren, echt klodders, vies hahahaha, snap er nu helemaal niets meer van. Heb ik dan toch mijn ei gemist met de ovutesten en is ie later gekomen en was dit dan pas de innesteling? I HOPE SO ! Mijn tepels zijn ook ineens wat gevoelig aan het worden sinds vanmorgen en ook komen er meer blauwe aders rond mijn (.) (.) Deze vrijdag ga ik weer een poging wagen met testen, durf niet zo best meer aangezien ik al een paar negatief heb gehad de afgelopen dagen... Als idd mijn ei later was dan test ik ook pas later positief (eind deze week, begin volgende week?) Ik blijf duimen anders laat die eindelijk maar eens komen...dan kunnen ook wij verder
hoi allemaal, ik heb vanmorgen weer de huisarts gebeld... ik werd vreselijk misselijk wakker vanmorgen die muts zij dat ze me al had geprobeert terug te bellen, maar me niet te pakken had gekregen. Me huisarts wil me tog even zien... heb woensdagochtend een afsrpaak... ben benieuwd... Voor iedereen die ook nog in de onzekerheid zit, succes hoor! @ Mandy1 Jij moet inmiddels ook gek worden van onzekerheid... trek je het nog een beetje?
@ Staffie! Ben blij voor je dat ze je woensdag zien wil! Ik heb vanmiddag ook nog weer naar ziekenhuis gebeld en krijg maandag om kwart over 8 een echo om te zien of ik wel of niet zwanger ben.... Het duurt nog wel een week maar dat is beter als niks...
Ohhhh spannend ik hoop het voor je Echo is wel fijn, je weet het gelijk Ik denk dat ze bij mij eerst een bloedtestje gaan doen... de lijst met `kwaaltjes` word steeds langer, ik hoop zooo dat ik zwanger ben
Dat hoop ik ook echt! En ben ook echt blij met de echo! Ik had vanmiddag nog weer getest maar helaas weer negatief! PFFF word nu best moe van al die negatieve testen!
ik heb er ook nog 1 liggen..... zit echt zo van zal ik er nog ff eentje doen voor woensdag haha zelfs me vriend zij het toen ik me vanmorge zo misselijk voelde.... maarja wat is wijsheid die anderhalve dag moet ik tog nog wel vol kunnen houden
Ik zou het gewoon nog even volhouden want bij de huisarts moet je vast ook eerst nog een gewone test doen voor ze bloed gaan afnemen! Ik hoop echt voor je dat je woensdag wat meer duidelijikheid krijgt!!!