ja dat is ook zo... nog ff doorbijten meiden ik ga even weg kom vanavond weer ff babbelen... sportavondje
Balen he... Al die negatieve testen! Worden we allemaal niet vrolijker op.. Pff.. Hopen dat we allemaal snel duidelijkheid mogen hebben op wat voor manier dan ook...
staffie gelukkig heb je een afspraak bij de huisarts, denk dat ik daar ook maar eens heen moet. ik wordt inderdaad helemaal gek door die onzekerheid!
@staffie oww ik hoop het echt voor jou dat je zwanger bent *duimduimduim* voor iedereen natuurlijk hier... bij mij nog steeds niets te bekenne, wel wat steekjes en last van mn buikje maar nix nakkes nada geen ongi... pfff... kword dr nie goed van! maarjaa suc6 iedereen en als ik nog niet ongi ben ga ik denk ik weer donderdag testen, zit er weer een week tussen... wie weet. haha groetjess
Jaa maak gewoon een afspraak, niets is zo irritant als onzekerheid Als je van je pendels uit moet gaan zou het wel feest zijn he
Ik had vanmorgen een afspraak gemaakt met de assistente voor bloedprikken voor aankomende maandag en nu belde de huisarts me persoonlijk net zelf op om te zeggen dat ik deze vrijdagochtend al terecht kan bij hem SUPER ! Hopelijk krijgen we dan ook meer duidelijkheid Ik zou dan 7 dagen overtijd zijn (als ik in de tussentijd niet ongi wordt of een positieve test heb ) Vind het nu allemaal wel erg spannend ...
Dank je ben erg blij alhoewel het ook een negatieve test kan zijn bij het bloedprikken maar ja, dan weet je natuurlijk wel waar je aan toe bent toch? Heb veel vage klachten die sinds enkele dagen beginnen dus ben erg benieuwd. Jij bent ook al lang overtijd, is er bij jou al wat duidelijkheid?
nou ik ben gister geweest voor de bloedtest vandaag toch weer een gewone test gedaan... niks te zien kijk maar in me album.. staffie het is woensdagggg ! ben super benieuwd hoe het bij jou gaat aflopen.. en de rest natuurlijk maar bij jou en mistic sun tochwel en meeste aangezien jullie al het langste wachten van dit groeppie ... bAH dat gewacht ..
hier nog steeds geen ongi! morgen moet ik half 8 werken vrijdag 8 uur en maandag 8 uur kan dus pas dinsdag naar de huisarts.
heyy allemaal.. nou heb bloed laten prikken, kon een paar uurtjes laten gelijk bellen voor de uitslag, weer negatief ik word er zo moe van nog steeds geen ongi te bekennen, ik voel me zo beroerd.. niet alleen door me klachten maar nog meer door niet weten waar ik aan toen ben als ik over 2weken nog niet ongi ben moet ik weer bloed laten prikken heb het er wel gelijk over gehad dat als het na een jaar nog steeds niet gelukt is... dan krijg ik allemaal testen enzo en dat jaar komt zoo dichtbij pff hoop maar dat het allemaal niet zo ver hoeft te komen voel me zo depri... bij jullie nog nieuws?