Hallo allemaal, Ik ben 4 dagen over tijd, maar heb al bijna een week het gevoel ongesteld te worden. Dezelfde krampen als altijd. Verder geen veranderingen aan mn lichaam. Ik hoop natuurlijk erg op een zwangerschap om dat we al 1,5 jaar bezig zijn. Kun je als je zwanger bent hetzelfde gevoel in je buik hebben als wanneer je ongesteld wordt? Ik ben wel eens vaker over tijd. Dus wilde ik niet gelijk een test doen. gr. Rhodé
Oeps ik schrik er gewoon van! Zou i kecht zwanger kunnen zijn? Heb jij ook geen ander gevoel in je borsten oid? Bij mij zit daar echt geen gevoel in. gr. Rhodé
Tuurlijk zou het kunnen. Ik heb licht gevoelige tepels maar niet heel erg. Alleen als ik erin knijp zeg maar. En een beetje witverlies. Maar voor de rest voel ik eigenlijk niet zoveel. Behalve dus af en toe ook een ongi-gevoel
Ik had zo vroeg ook alleen nog maar het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Waarom doe je niet toch een test? Je bent toch wel of niet zwanger, daar verander je met een test ook niks aan. Maar het neemt wel je onrust weg... Succes!
Hoi hoi, Ik heb 2 zussen die zwanger zijn en die vonden het allebei zo typisch dat ze maar steeds het gevoel hadden of ze ongesteld moesten worden, zelfs toen ze al een positieve test hadden. Ik zou ook testen, je weet maar nooit. Good luck, Bibu !
Ik ga toch maar testen, anders krijg ik misschien te veel valse hoop. k durf t eigenlijk niet te geloven dat het zo is. Heb al zo vaak gehad dat k mezelf wel voor mn hoofd kon slaan dat k er zo van overtuigd was en dat t toch weer niet zo was.
Ik ga morgen testen en laat t zo snel mogelijk weten. Zal maandag worden omdat k morgen en zondag niet over internet kan beschikken. I hope so!
ik voel tot nu toe ook niets.. alleen af en toe gerommel in buik alsof de duivels komen.. en mijn tepels zijn pas gevoelig als ik erin knijp.. Als ik geen positieve testen had gehad, zou ik gewoon denken dat ik niet zwanger ben..