Hallo, Ik ben al 65 dagen over tijd, eerstedag dag van mijn laatste menstruatie was op 3-10-06. Na mijn laatste ongi, tot gisteren heb ik niks gehad. Gisteren en vandaag heb ik heel klein beetje een bruinslijm. zondag (3-12-06) had ik een test gedaan, die was negatief. eind oktober ben ik naar de ha geweest, die zij dat we moesten afwachten! Verder ben ik soms misselijk,buik pijn. sinds gisteren pijnlijke (.)(.) . het zijn allemaal heel licht pijnen. Nu weet ik ook niet wat ik moet doen Is er iemand ook zo lang overtijd?
nou ik ben nooit zolang overtijd geweest(alleen tijdens de zwangerschappen dan he hahah) maar ik had dus ook last van bruine afscheiding en heb daarna een testje gedaan en die was positief dus ik zou gewoon er nog een testje tegenaan gooien want het klinkt hoopvol. succes ermee
jeeeeeeeeemig, 65 dagen overtijd! Ik dacht dat ik al een record had! Ben overigens nadat ik 2 weken overtijd was naar de HA gegaan, voor een bloedtest. Die uitslag (gister gehad) was negatief. Heb 3 dgn geleden een heeeeeeel klein beetje rozig slijm gehad en vandaag een heeeeel klein beetje bruin. Verder nog niks van ongi bespeurd. Moet a.s. dinsdag naar de gyn. Als ik jou was, zou ik ook eens een bloedtest vragen bij de HA! Ik zal voor je duimen!
ik weet niet wanneer je getest hebt, maar als dit al meer dan 2 weken geleden is zou ik toch nog eens testen. het kan best zijn dat je toch je een week of 2 geleden hebt gehad. anders had je immers al lang ongi moeten zijn. succes
volgens mij heb ik dat record nog steeds in handen zit inmiddels al op dag... Hmm ben de tel bij 195 kwijt geraakt Heej meis.. voor de rest succes!
bedankt voor jullie reacties ik had begin november een bloedtest laten doen, en die was ook negatief. Mijn laatste test was op 3 december geweest en die was ook negatief. sinds gisteren heb ik kleinbeetje zwarte afscheiding, nog steeds geen echte bloed. ik heb last van mij buik verder beetje misselijk (niet elke dag) Wendy P. hoelang ben je gestopt met de pil? en weet je ook waarom je niet ongi wordt? Als het zo door gaat ga ik deze week naar de ha.
testen dan weet je het... Maar je lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden na het stoppen met de pil. ik had ook altijd best lange cyclussen
als de eerste dag van je laatste menstratie overigens 3 oktober wsa dan ben je nog geen 65 dagen overtijd. hetkan heel goed zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. je zit nu dus op een cyclus van ongeveer 65 dagen. de pijn in je borsten kan ook komen doordat je je eisprong hebt gehad.
toen ik pas stopte met de pil duurde het bij mij 186 dagen voordat mijn menstruatie weer kwam! dat is heel langzaam daarna steeds iets minder geworden.
Vreselijk die lange cylc. ! Alleen....ik ben al 2 jaar van de pil af. Heb altijd een prachtige cycl van 28/29 dagen gehad en nu opeens blijft het zolang uit, met allemaal negatieve testen. Weird..Morgen mag ik langs bij de gyn. Ben wel een beetje nerveus, weet niet wat ik moet gaan verwachten. En na die paar druppies roze/bruin verlies, heb ik niet zoveel hoop meer. Nu is niet alleen mijn cycl in de war, ikzelf ook