Sasskia voor jou ook spannend zeg met een licht streepje en 4 dagen overtijd! Maar je gaat er nog niet van uit dat je zwanger bent? Ik wil je toch heel voorzichtig feliciteren als het mag
Nou ik zou ook allang getest hebben denk ik haha. Zou het liefst nu ook al een testje wagen, maar voor mij nog veel te vroeg natuurlijk! @Sasskia: een streepje is een streepje... toch?!
Jeetje man...TESTEN! Pffff, ik zou gek worden..... (ik word het al als een ander bezig is met testen...hihi)
Dommeltje, ben net als jou drie dagen overtijd, alleen ik heb wel al twee keer getest (negatief) in de tussentijd. Zou als ik jou was morgen lekker gaan testen! Ik hoop dat het raak is!
ja het is wel lang 4 dagen overtijd maar het kan ook niks betekenen je lichaam is een raar ding daar ben ik nu wel achter ik ben eens 10 dagen overtijd geweest en dacht een licht streepje te zien maar die zag ik alleen hahha dus tja ik wacht ook nog lang na nod hoor steeds die teleurstelling vind ik maar niks wacht het gewoon allemaal af dus ik begrijp haar wel dat ze niet meteen test maar ik begrijp alle anderen ook wel hoor het is natuurlijk iedere maand weer die spanning van zou het zou het niet
oei meid spannend... misschien inderdaad morgenochtend nog een testje wagen.... succes en ik duim voor je
sorry meiden dat ik jullie zo lang heb laten wachten. Heb wel getest. WEL POSITIEF! Alleen de testlijn was wel heel licht. Ik ga morgen weer testen. Liefs Dommeltje
WIHOEEE, spannend zeg... dus je test morgen nog ff n x voor de zekerheid? ben zeer benieuwd maar denk toch echt dat je zwanger bent hoor!
nou vanochtend weer getest... wat denk je ...? Negatief!? Ik snap er niks van!? Raar hoor. En nu? Liefs Dommeltje
@Dommeltje: ik ben de laatste keer 7 dgn overtijd geweest, dus zou kunnen dat je alsnog ongi gaat worden... Wacht het nog ff af en anders huisarts bellen?
gelijk een test er achter aan gegooid net en wat denk je? midden op de middag POSITIEF! HIHI ik sta te shaken als een rietje, hopen dat het nu wel goed gaat... liefs dommeltje