Hallo, nou heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar) dat je zelf ook kan pendelen. Nou heb ik dat dus gedaan en toen kwam erui dat ik zwanger ben. Ik heb het een paar keer gedaan, 2 avonden en heb mijn trouwring gebruikt. Erg leuk natuurlijk dat mij verteld wordt dat ik zwanger ben. Maar in hoeverre kan ik zo'n manier van pendelen geloven? Testen wil ik de errste dagen nog niet, want dan heb ik toch nog geen HCG in mijn urine zitten. Dit had ik ook niet bij mijn andere 3 kinderen. Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven. Groetjes, brenda
Het is voor jezelf niet echt geloofwaardig, want je kan de pendel laten doen wat jij graag wilt. Ik had anders al een hele tijd zwanger geweest...helaas nog niet dus....
hoi hoi, voor jezelf pendelen met deze dingen blijft moeilijk hoor, vooral omdat je het zo onzettend graag wilt is het heel erg moeilijk om onbewust niet een antwoord te geven wat je graag wilt horen... kijk maar naar mijn banner.... ik head voor mezelf gependelt dat ik in januarie zwanger zou zijn van een meisje, ben net helaas ongi geworden... volgende nod is 5 feb. dus ik kan deze maand nog zwnager worden.... we zien wel
hoe dan ook. Het is wel uit gekomen. Nou nog kijken of de rest van mijn gependel uitkomt! al maakt me dat niet uit, als het maar gezond is! Groetjes, Jikke
je kan heel goed voor jezelf pendelen hoor. het hangt er vanaf hoe 'leeg' je jezelf kunt maken. dat is namelijk belangrijk. dat je afstand van jezelf neemt op het moment dat je pendelt. gefeliciteerd he jikke
Vraag beantwoord. Ik sluit deze. Hier de link met hopelijk de rest van de antwoorden over pendelen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431