Tsja dat vind ik erg moeilijk. Maar ik denk dat het wel jammer is om de geboorte te missen voor een beurs......met het risico dat ie thuis blijft voor niks mja wat is nu belangrijker? 2 uur rijden is wel lang......in die tijd kan er veel gebeuren hihi. Maar waar heeft ie uiteindelijk voor gekozen? Of is het vannacht al begonnen? kan allemaal natuurlijk haha
@ ristoskatje; en nog niks? ik had hem wel laten gaan, dekans dat je echt binnen 2 uur bevalt is maar klein hoor... meestal ben je wel ff zoet met weeen! @ here; nog steeds krampen (weeen?) maar heel onregelmatig en dus nog geen baby helaas misschien vandaag??? pff heb vandaag een lekkere hangdag ga lekker niks doen! en de rest al gerommel?
Hier ook nog steeds niks En rommelen doet het ook al niet dus denk dat mn beeb nog wel een poosje blijft zitten! Als het er na t weekend er nog niet is gaan ze mij maandag strippen....
Ik mag me hier ook bij aanmelden... Ben ook al een aantal dagen "overtijd" en er goed klaar mee. Ik denk dat ik vannacht wat vruchtwater heb verloren en net met afvegen wat bloedverlies dus we hebben om 3 uur een afspraak in het ziekenhuis. Duimen jullie dat de kleine nu echt komt?
Djamila; O dat wil ik ook wel zo'n bevalling! Super joh! Ristoskatje; En is manlief gegaan? Ik zou het niet aangedurft hebben vooral niet als je gestript gaat worden vandaag.. Ben je al bij vk geweest trouwens?? MSI; Niks gedaan dus gister de vk bij jou, raar dat beleid zo verschilt overal.. Waar basseert ze op dat het nu wel snel gaat gebeuren dan als je nog helemaal niet rommelt o.i.d.? Hoop het wel voor je hoor meis (mssn heeft ze een glazen bol..) Gien; En heeft er al iets doorgezet??
Ik een onrustige nacht achter de rug, veel wakker gelegen en veel harde buiken.. Nu nog steeds.. Mag pas om 16u naar de vk, pff ben zo benieuwd of ze me kunnen strippen.. Ik laat het jullie straks weten.. Enne nog niemand bevallen hier??
Nee ik wilde ook niet dat ze iets gingen doen en zelf zij ze dat het heel normaal is om langer dan 40 weken zwanger te zijn dus no need for action Ze had het idee dat ie zo snel ging komen omdat hij zo ver was ingedaald en omdat ik de slijmprop al de wc in heb zien verdwijnen. Maar vandaag gaat ie niet meer komen (denk ik haha). iig succes bij de vk, ik hoop dat ze je verder kunnen helpen! Bambi....jou reactie duurde zo lang.....ik dacht die is al lang bevallen in de tussentijd haha Lajliejloe....wel even laten weten hoe het gegaan is in het ziekenhuis he
Doe ik zeker! We gaan nu heen! Ik heb om de 6 minuten ontzettend pijn (ik denk weeën, maar ken het niet dus durf het niet zeker te zeggen). De kans is dus aanwezig dat het is begonnen!!!
MSI Dat van je slijmprop had ik even gemist haha.. Idd tot 41,5 is het in principe niet nodig om actie te ondernemen, maar juist omdat ik helemaal geen gerommel heb heb ik liever dat ze de natuur dmv strippen een handje helpt als dmv inleiden in t ziekenhuis.. Maar dan nog is het raar dat de ene praktijk pro 40+ wkn strippen is en de andere (nog) niet.. Ach ja ik ga het zo zien..
O spannend meis, hoop zo dat je snel met babynieuws komt hier!!! Ik net terug van vk, en strippen is gelukt!! Had al 2 cm ontsluiting ongemerkt en maarmoedermond was al een heel groot deel verstreken.. Nu 24u afwachten en anders vrijdag weer.. Duimen jullie mee??
Ja daar heb je ook wel weer heel erg gelijk in! Ik ben benieuwd bij je. Ik weet alleen dat ze me dinsdag gaan strippen (als het dan nog nodig is) Lailiejloe SPANNEND!!!! Kan toch niet anders dan dat t ww zijn toch!?
Ow Wendy ik zie nu je bericht ineens. Toch gelukt! Mooi zeg!! Oh spannend hier zeg haha. Ben zo benieuwd! Ik heb nog steeds nergens last van
MSI Ik had ook nergens last van en die harde buiken hebben me ook al 2cm kado gedaan dus wie weet hoe goed je er zelf ongemerkt voor staat!! Of heb je ook geen harde buiken oid? En jij bent je slijmprop ook al kwijt en die heb ik zelfs ook nog haha.. Duim voor je dat de weeen gewoon ineens komen opzetten, geen geklooi vooraf hoppa ineens duidelijkheid! Succes meis!!
Wendy ik weet niet zo goed wat een harde buik is, volgens mij heb ik er nooit 1 gehad!? Het zegt me namelijk niks.....de vk vroeg daar ook al naar maar ik heb echt geen idee hahaha erg he
@lailiejloe; aaaaaah spannend ben super benieuwd! zet m op he! @wendy; zelfde verhaal als hier dus fijn hoor dat het gelukt is.. nu hopen dat het wat gaat doen, ik zit helaas nog steeds op de bank zonder beeb... @saartje; ik ken dat gevoel haha! wanneer ben je bevallen van je andere kindjes? @msi; dat je buik zich helemaal aanspant moet zeggen dat ik er ook pas de laatste 2 weken af en toe last van heb hoor, maar nu zowat elke keer als ik iets doe haha @hier; ook de slijmprop vanmiddag verloren.. wat een kledder zeg haha! bij me dochter heb ik mhelemaal niet gezien... maar werd toen ook ingeleid dus weet niet of dat dan anders gaat?? hoop dat er snel beebjes worden geboren!
Hoi dames hier even een update: Ben vanaf half 3 in het ziekenhuis. Het was inderdaad vruchtwater en mocht blijven. Na wat onderzoeken blijk ik nu 3cm ontsluiting te hebben. Helaas schiet het niet heel erg op dus zit nu aan de weeen opwekers. Ben benieuwd of het helpt! Heb trouwens met 2 cm gekozen voor een ruggeprik. Wat heerlijk zeg. Ik kon toen de pijn al niet aan haha (ben echt een watje). Nu zit ik heerlijk met weinig pijn te wachten en te hopen dat onze wonder snel komt! Tnx voor al jullie lieve steun berichten! Dat doet mij zeker goed!
vind het zo spannend heb net wat vruchtwater verloren voelde in een keer een plop en ja hoor onderbroek nat, dus naar de wc met een potje en geprobeerd wat op te vangen. en dat is gelukt was gewoon helder met een beetje roze.... dus de vk gebeld en nu maar afwachten tot de weeen beginnen, voel al wel een beetje buikkrampjes ze komt eind van de morgen langs want ze had nog een bevalling, spannend hoorrrr ben echt zo blij en hoop dat het doorzet... had vanmorgen toevallig ook nog een afspraak staan dat ze me zouden strippen, maar dat is dus niet meer nodig. zit nu alleen m'n man is aan het werk heb hem natuurlijk al gebeld, maar gezegt je hoefd nog niet thuis te komen moet eerst maar even door zetten... of zouden jullie wel je man naar huis sturen? gr
Hey meiden, Ik meld me ook weer met nog steeds beeb in buik.. @MSI Tsja een harde buik is het aanspannen van je baarmoeder, je hele buik wordt dan kei hard en is niet in te drukken/bewegen..Doet normaal geen zeer wel wat ongemakkelijk gevoel.. Bij jou al iets verranderd? @Gien Hou je het nog vol meis, inmiddels dag 6 alweer voor jou! Slijmprop verloren, hoop dat t een teken is dat je snel aan de gang gaat!! @Lailiejloe O spannend meis,hoop voor je dat je inmiddels met je ukkie in de armen zit en anders hoop ik dat je wat hebt kunnen slapen dmv de ruggenprik! Ben benieuwd, zet m op meis!!!! @Hier De hele nacht wakker geweest van de voorweeen en harde buiken maar niks doorgezet helaas.. Nu nog steeds buikpijn (pff) Had al 2cm dus hoop dat dit gerommel me weer wat gegeven heeft en dat het niet voor niks is geweest die pijn.. Want dat weet ik nu wel, weeen doen zooo zeer (ervanuitgaande dat wat ik vanacht had nog heilig was) Vandaag maar rustig aan thuis wat aanrommelen, en dan zien we wel of ik nog aan de gang ga (denk dat het morgen gewoon poging 2 strippen gaat worden..) @Saartje Al iets aan de rommel bij jou of nog in de wachtstand?