Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Ze gaan me vrijdag inleiden als de baby er nog niet is.. Vind het erg spannend... Iemand ervaring met inleiden? ze heb vandaag weer proberen te strippen en ik had nog maar een vingertopje ontsluiting.. maar ze.kon wel iets strippen zei ze... Maar ik merk nog helemaal niks. morgen komt de vk langs om mij nog een keer te strippen. This spannend!
beetje late reactie maar kan jullie vertellen..... dat is 30 december om 17:59 uur ben ik bevallen van een gezond meisje, ze woog 2780g en is 49 cm vandaag is ze al weer een week oud, wat gaat de tijd toch snel, als je aan het genieten bent. onze kleine meid doet het super goed, gister was ze zelfs al 30g bover haar geboorte gewicht. iedereen die ook bevallen is GEFELICITEERD! en wie nog aan het wachten is heel veel sterkte en successsss
@ ristoskatje; heerlijk meid gefeliciteerd.. wat een kleintje idd zeg, lekker van genieten! @ bambi; je moet nu al wel mama zijn! ben benieuwd hoe je het heb ervaren, ik werd bij mn eerste ook ingeleid en het is mij erg mee gevallen, heb het ook wel over me heen laten komen...
Ristoskatje; gefeliciteerd meid!! Hoe gaat het met de andere prille mama's? Hier alles super, vandaag laatste dag kraam..Ons mannetje eet,poept,drinkt,slaapt goed dus zooo trots!!
Hallo dames, 8 januari is onze zoon bentlea jayce geboren! Ik heb een hele zware bevalling achter de rug het is niet gelopen als dat ik had gehoopt, doordat ik zwangerschapsvergiftiging en koorts had tijdens mijn bevalling is het helaas geeindigd in een keizersnede. maar als ik na mn zoontje kijk ben ik het alweer vergeten. ik was 42.2 dat ik bevallen ben.
Jeetje dat klinkt wel erg heftig!!!! Maar gelukkig is alles goed gekomen Ben blij dat je nog iets hebt laten weten! Gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet er maar lekker van....dat doe ik tenminste wel van die van ons hihi.