zwanger worden na cytotec...

Discussion in 'Zwanger worden' started by happy2012, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

Jan 2, 2012
    333
    18
    18
    ...is dat schadelijk, meteen in de eerste ronde?
    Het is nog niet zover, moet eerst nog dit hoofdstuk sluiten (MA) en heb donderdag curettage.maar heb ook die pillengebruikt en weet graag op tijd wat wel en niet veilig is.
    Dromen over de toekomst is nu even leuker dan met die MA bezig zijn.

Ben benieuwd of jullie het weten.

Dank je!

En jullie succes met zwanger worden

2. Madura

Madura Actief lid

Nov 14, 2012
    136
    0
    0
    Hoi happy,
    Wat een heftige ervaringen maak je allemaal door, het is ongelofelijk wat er ineens allemaal op je afkomt terwijl je eerst nog vrolijk dacht zwanger te zijn, sterkte.
    En daarna mag je zwanger worden wanneer je dat wil. Je lichaam zal zwanger worden wanneer het daaraan toe is, dus dat kan ook al meteen de eerste maand. Bij mij kwam er de eerste menstuatie nog een hoop 'rommel' mee en was ik lang ongesteld. Ik was weer zwanger na de eerste normale menstuatie! (Die daarna)
    Nu gaan we weer voor een goede echo!!
    De cyotec wekt alleen weeën op en doet verder niet veel. Het is dus niet schadelijk voor je baarmoeder of zo en je kan zonder problemen weer zwanger worden.
    Succes en ik duim voor je mee dat je weer snel zwanger bent en dat het dan een prachtige ervaring wordt!!!

3. happy2012

happy2012 Actief lid

Jan 2, 2012
    333
    18
    18
    Dank je wel Madura voor je snelle en lieve reactie.
    Vraag me met name af of de stoffen uit die tabletten schadelijk zijn voor het evt vruchtje?

Jij we veel succes bij de echo, jij ook op naar weer een mooie volledige zwangerschap!

Share This Page