over tijd

Discussie in 'De bevalling' gestart door mouschy, 26 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Haaaaaaaaaaai,

even een vraagje aan moeders die ook te laat zijn bevallen. Hoe voelde jullie je de laatste dagen voor de bevalling? ging het alsnog vanzelf of ben je ingeleid? hoe lag de baby? enz enz.
    Ik hoor het graag!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb geen idee!
    Ik wilde je alleen succes wensen met de laatste loodjes!

dus bij deze heel veel succes en hopelijk hou je gauw dat kleine wondertje in je armen!

xxx

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Bij mijn 1e was ik heel relaxt de hele week tot vrijdag dan .
    Was lekker bij de buren op de koffie maar dat liep nogal uit .
    En teon ik thuis kwam kreeg ik toch een opruimbui ik kon niets om me heen verdragen alles moest netjes dus ik flink bezig stofzuigen dweilen was op vouwen was niet veel maar het moest weg dus ik pas om 3uur in bed en om 6uur begonnen de weeen en bij de 2e ben ik ingeleid omdat het al een tijd rommelde en er maar niks gebeurde . :D

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik wens je in ieder geval veel succes .
    en dat je de kleine maar snel in je armen maghouden.

5. Niet meer actief

Bij mijn dochter is het als volgende gegaan

Met 40weken was er helemaal niks aan de hand wel had ik 1 a 2 cm ontsluiting

Op Dinsdag avond verloor ik vocht en dacht volgens mij is dit vruchtwater, de volgende dag de vk gebeld en ze kwam het controleren en jaa hoor mijn water was gebroken maar waarschijnlijk een scheurtje bovenin waardoor ik maar heel weinig verloor.
    Woensdag avond waren er nog geen weeen en werd ik opgenomen in het ziekenhuis omdat mijn vliezen meer dan 24 uur gebroken waren donderdag ochtend zijn ze begonnen met inleiden eerst via vaginale zetpillen en toucheren ,maar allemaal zonder enig resultaat. Donderdag nacht mocht mijn man blijven slapen omdat ze dachten dat ik die nacht zo bevallen maar helaas niks nog geen 1 wee de hele nacht.
    Vrijdag ochtend besloten infuus aan te sluiten 11:10 werd ik aan het infuus gelegd 11:30 begonnen de weeen en om 15:27 was onze dochter er.

Hele goede bevalling gehad

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij mij braken 15 minuten na mijn laatste bezoek(op dinsdag) aan de verloskundige de vliezen in de supermarkt, wij dachten in 1e instantie dat het nu eindelijk zou gaan gebeuren (ik was al overtijd) maar helaas de kleine zat wel lekker warm nog denk ik.

ik ben uiteindelijk op donderdagmorgen ( 8 uur) aan het infuus gegaan, enkel toen wilde het eerst nog niet zo goed lukken (infuus hoger gezet) en werd mij later gezegd dat als het nog niet zou gaan aanslaan (t was inmiddels al 12 uur ) ik 'savonds (of 's morgensvroeg dat weet ik niet meer) gel zou krijgen, maar om 13 uur barste letterlijk en figuurlijk de bom in mijn lichaam met om 15.05 als resultaat de kleine jongen.. :D (inmiddels 8) ;)

7. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Door mijn te hoge bloed druk ben ik met 39 week en 1 dag opgenomen in het ziekenhuis.
    De volgende dag zijn ze begonnen met inleiden door middel van tabletjes. Heb die dag 3 halve gehad maar er gebeurde niks. Volgens mijn Gyn had een olifant ervan kunnen bevallen. Maar goed volgende dag gingen we verder. Half 7 s'morgens weer een CTG en om kwart over 7 weer een halve tablet. Maar alles bleef rustig. Om 20 over 10 kwam een nadere gyn langs (mijne had geen dienst meer) en die heft mijn vliezen gebroek en ik had 2 cm ontsluiting. En om 11 uur mocht ik een hele tablet hebben.
    Nou en toen begon ik eindelijk wat te voelen.
    Ben om half 3 voor de zekerheid maar naar de verloskamer gegaan want de weeen kwamen vaker en werden pijnlijker. Om 3 uur had ik 7 cm ontsluiting en mocht ff in bad. Heerlijk. En om 5 uur hield ik het echt niet meer en vroeg of ze de Gyn wouden bellen. Maar volgens de verpleging was het nog niet zo ver. Om kwart over 5 is ze hem eindelijk gaan halen en toen hij om half 6 kwam mocht ik gelijk gaan persen en 10 minuten later(3 weeen) is mijn prachtige zoon geboren.

8. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik heb 10 dagen overgelopen. vond het niet zo leuk hoor. met zon dikke buik en denkt de hele tijd aan gewone kleren aantrekken. positiekleren ben je dan wel zat.

ik werd 10 uur wakker met krampen in mn buik. mn man wakker gemaakt dat hij voor de zekerheid de verloskundige maar moest bellen. omdat de eerste ook in 6 uur ter wereld was. ze moest eerst een andere spoedgeval doen. maar dat bleek gelukkig vals alarm. toen kwam ze bij ons tegen kwart voor 11. mn man had al boodschappen gedaan. maar mocht gelijk beginnen met persen. toen kreeg ik het pas zwaar met de weeën. ivm bekkenbodeminstabiliteit.
    ze zat net op bed toen ze een hele plas vruchtwater over haar heen kreeg. en 10 over 11 was mn jochie er.

Dit is nu 3.5 jaar geleden.

Deel Deze Pagina