bevallings verhaal van Shade

Discussie in 'De bevalling' gestart door Shade, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Door mijn te hoge bloed druk ben ik met 39 week en 1 dag opgenomen in het ziekenhuis.
    De volgende dag zijn ze begonnen met inleiden door middel van tabletjes. Heb die dag 3 halve gehad maar er gebeurde niks. Volgens mijn Gyn had een olifant ervan kunnen bevallen. Maar goed volgende dag gingen we verder. Half 7 s'morgens weer een CTG en om kwart over 7 weer een halve tablet. Maar alles bleef rustig. Om 20 over 10 kwam een nadere gyn langs (mijne had geen dienst meer) en die heft mijn vliezen gebroek en ik had 2 cm ontsluiting. En om 11 uur mocht ik een hele tablet hebben.
    Nou en toen begon ik eindelijk wat te voelen.
    Ben om half 3 voor de zekerheid maar naar de verloskamer gegaan want de weeen kwamen vaker en werden pijnlijker. Om 3 uur had ik 7 cm ontsluiting en mocht ff in bad. Heerlijk. En om 5 uur hield ik het echt niet meer en vroeg of ze de Gyn wouden bellen. Maar volgens de verpleging was het nog niet zo ver. Om kwart over 5 is ze hem eindelijk gaan halen en toen hij om half 6 kwam mocht ik gelijk gaan persen en 10 minuten later(3 weeen) is mijn prachtige zoon geboren.

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wow Shade, goed dat die tabletjes toch hun uitwerking hebben gehad. Je hebt niet lang hoeven persen gelukkig.
    Wat heerlijk dat je zoon er is.

Karin

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat is dan nog wel vlot gegaan moet ik zeggen.

4. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    tja, ellen, ik kon je verhaal al, maar het blijft "leuk" om te lezen.....geniet lekker van esosa!!!

kom gauw een keer langs hoor! dan gaan we het er uitgebreid over hebben! haha

kusjes!!!

Deel Deze Pagina