Over Tijd

Discussion in 'Zwangerschap' started by caroline84, Jun 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline84

Jun 13, 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    Hoi ik ben nieuw en wil gelijk even iets kwijt.. (heb me al wel voorgesteld)
    Ik ben 11 dgn over tijd en ik heb 2x een cb test gedaan.. allebei negatief
    :( wel heb ik last van deze symptomen

- misselijk (gehele dag)
    - 8 dgn voor ik ongesteld had moeten worden heel lichtroze dikkige
    afscheiding
    - constant moe moe en moe
    - krampen in mijn buik (maar een andere dan bij ongesteldheid)
    - duizelig
    - telkens zwart voor de ogen zien
    - nergens puf in hebben.
    - vaak plassen

Ik snap het niet want dit zijn wel symptomen van zwangerschap alleen de test is negatief.. weet iemand hoe dit kan??? ik maak morgen sowieso een afspraak bij de arts

Liefs Caroline[/b]

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Ben je misschien pas gestopt met de pil? Je lichaam kan je namelijk ook flink voor de gek houden tijdens het 'ontpillen'.

Groetjes, Wendy

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    bij sommige vrouwen is het hormoon gehalte niet zo hoog en dan kun je dus niet zien of je zwanger bent... bij mijn moeder( dat heb ik tenminste gehoord) konden ze ook niks vinden en toch was ze zwanger van me.. pas na een maand had ze een positieve test.. in bloed kun je het wel altijd zien dus ik zou de dokter vragen bloed te laten prikken..

wat ook kan zijn is dat je schijn zwanger bent ookal komt dit niet vaak voor.. maar als je echt wil en echt denkt dat je zwanger bent dan krij g je die verschijnselen ook welles...

welkom hier.. en hopelijk kun je over 9 maanden je kindje vast houden

4. caroline84

Jun 13, 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    Nee ik ben al wel 2 a 3 jaar geleden gestopt met de pil, omdat ik niet tegen die hormonen kan.. ik heb wel een spiraaltje gehad zonder hormonen erin, maar dat hielp ook niet, want die trok te hard aan mijn baarmoeder.. ik bel morgen ook maar ff de HA want vind het wel gek om zo lang over tijd te zijn... ik ben nl heel erg regelmatig ongesteld...

Ik hoop eigenlijk dat ik het wel ben :)

Groetjes, caroline

5. caroline84

Jun 13, 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    wat houdt schijnzwanger eigenlijk in??? we waren nl niet met een zwangerschap bezig omdat we een nieuw huis hebben gekocht die volgend jaar pas klaar is... dus ik had gewoon gedacht dat ik ongesteld zou worden :evil:

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou schijnzwanger kan welles voor komen bij vrouwen die heel graag zwanger willen worden of bij vrouwen die echt denken dat ze zwanger zijn... omdat je dat denkt kunnen sommige vrouwen echte symtomen krijgen zoals misselijk heid en pijn aan borsten... maar dit gebeurd vaker bij vrouwen die echt zwanger willen zijn.. die zijn daar dan zo mee bezig....

maar waarschijnlijk als je zelf al aangeeft dat je er niet mee bezig was heb je een te laag hormoon gehalte... dus kun je het nog niet met en normale test ontdekken.. wel met bloedtest..

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    het is bijv.. als je denkt en blijft denken mijn pink doet pijn dan krijg je ook pijn aan je pink toch??? dat is ongeveer het zelfde met schijn zwanger

8. caroline84

Jun 13, 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    ja ik snap hem :D nou ja dat is het denk ik niet (schijn) maar ja ik heb ook absoluut geen stress dus afwachten maar en de dokter vragen om een bloedtest... ik laat het in ieder geval nog even weten :D

9. caroline84

Jun 13, 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    trouwens... jij hoeft ook niet lang meer :D :D :D wel heel leuk voor je!!!

10. Niet meer actief

Ik heb toen ik 10 dagen overtijd was een test gedaan en die was ook negatief. Na 4 weken overtijd wou ik toch maar eens naar de dokter gaan en heb voor de zekerheid toch maar een testje gedaan... en positief. Dus alles kan nog. Wat mijn huisarts zei was het volgende: een zwangerschapstest geeft 100% zekerheid wanneer hij positief geeft. Wanneer hij negatief geeft betekent dit niet dat je niet zwanger bent...

Hopelijk komt eruit wat je ervan verwacht!

11. caroline84

Jun 13, 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    ja ik hoop het dan ook maar... want nu ik dit heb wil ik het toch wel... nou ja ik bedoel meer dat als ik zwanger is, het welkom is.... het komt alleen even niet goed uit ivm een nieuw huis ed... maar ik zou er heel blij mee zijn hoor!!!

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    met het huis komt vast wel goed... het duurt anders nog 9 maanden.... alleen je zal dan wel een beetje moeten opschieten met alles... wij zijn in februari verhuisd... nu bijna alles in orde... en ja ik ben er bijna.. alleen mijn probleem is is dat de dokter zegt dat ik 32 weken ben en de vrouw van de echo zegt dat ik 34 weken ben dus ik heb geen idee.... :s

13. caroline84

Jun 13, 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    nou ja ons huis word pas as 19juni gebouwd en word volgend jaar mei/juni opgeleverd... haha heb ik wel een voordeel dat ik daar niet teveel kan doen!!! ook vervelend dat de een dit zegt en de ander dat!!!

Share This Page