nerveus?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 13 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wie is er nerveus voor de bevalling?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben de ene dag nerveus andere dag niet... ben jij nerveus?? en waarom???

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Als er "soms" bij de keuze mogelijkheden had gestaan koos ik voor soms.

Dan weer wel en dan weer niet. Meestal niet maar er is wel eens een moment waarop ik er tegen op zie. En dan zie ik het meeste op tegen eventueel knippen/scheuren en hechten. Maf he?

Dus ik kies nu maar voor nee. :)

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja dat is dus het gene waar ik nerveus voor ben.. dat het uitscheurd of dat er geknipt wordt.... ik bedoel ja pijn dat hoort erbij dat neem ik er ook wel bij.. maar dat knippen of scheuren daar ben ik zooo bang voor

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Soms met momenten ben ik nerveus, maar ik kan me wel druk gaan lopen maken... maar...
    ten eerste het kindje moet er toch uit, hoe dan ook!
    ten tweede het is de eerste keer, dus... ik weet niet hoe het voelt (het zal heus geen pretje zijn...)
    ten derde het duurt nog even, dus...

Gr. Niki

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben ook wel eens nerveus, of ja niet echt nerveus. Ik denk er wel eens over na en het lijkt me vreselijk als ik gehecht moet worden, omdat ik ontzettend bang voor naalden en alles ben. Maar inderdaad wat Niki zegt dan denk ik maar er is geen weg terug meer en de kleine zal er toch uit moeten!

6. deborah

deborah Actief lid

2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik zou ook voor soms kiezen, het is ook mijn eerste en ze moet er toch uit.
    Het lijkt me geen pretje maar ik probeer er niet te veel over na te denken ik zie het wel.

7. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Inknippen voel je niks van hoor, het is zelfs een opluchting (als het nodig is) ze knippen tijdens een wee dus het doet geen pijn, je hebt ineens de ruimte om je kind door te laten. Ik heb het in ieder geval niet als pijnlijk ervaren. De hechtingen erna zijn iets minder, maar dat valt ook wel mee hoor. Een vriendin van me was ingescheurd en die had het zelf nieteens gevoeld, is erna gehecht en je ziet er niks meer van.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik denk dat het bij mij ook meer het idee is van die naald met hechten. Niet dat je daar op dat moment aan denkt, ik lees vaak genoeg dat vrouwen zo met hun baby bezig zijn dat ze het hechten niet eens meekrijgen, maar als je panisch bent, ben je panisch he haha

9. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Inknippen voel je niks van hoor, het is zelfs een opluchting (als het nodig is) ze knippen tijdens een wee dus het doet geen pijn, je hebt ineens de ruimte om je kind door te laten. Ik heb het in ieder geval niet als pijnlijk ervaren. De hechtingen erna zijn iets minder, maar dat valt ook wel mee hoor. Een vriendin van me was ingescheurd en die had het zelf nieteens gevoeld, is erna gehecht en je ziet er niks meer van.

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb gekozen voor nee. Ik ben heel nuchter: het moet er toch uit. Het is mijn eerste, dus ik heb ook geen idee wat ik moet verwachten qua pijn. Ik merk het allemaal wel.

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ikke voor JA, ben best nerveus :rolleyes:

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou het is meer omdat een tante van mij is ingesceurd en die moest 25 hechtingen en die kon bijna 3 weken niet fatsoenlijk lopen en mocht ook geen trap lopen... daarom ben ik daar zo nerveus over.. maar deze verhalen stellen me ook wel weer gerust...

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hoewel het nog lang zal duren kan ik me er soms nu al druk om maken! hahaha
    Helaas zal ik wel moeten, als het er eenmaal in zit moet het er ook weer uit pfffffffffffff :(

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Dat is meestal nog wel het minst erge !

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    IK heb ja gekozen omdat soms er niet bij stond bang voor uitscheuren of knippen daar ben ik niet bang voor .
    Ben eerder bang voor voor een stuitbevalling.

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik heb ja gekozen..... is mijn 2e bevalling en eerste is mij enorm tegengevallen...de pijn tijdens de weeën en doorgescheurd (subtotaalruptuur) op 1cm na helemaal naar achteren....hechtingen plaatsen voelde ik juist weer niet, maar de na-pijn (zitten en als je naar de wc moest weer wel heel erg) Dus Ja ben erg nerveus en bang dat dat weer zal gebeuren....maar heb t ook aangegeven en ze zouden heel erg hun best doen om te begeleiden dat het nu niet zo erg zou worden als vorige keer...Dus ben benieuwd

Deel Deze Pagina