Hoe gaat jullie kleine heetten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Senna, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wij krijgen een jongen en hebben nog steeds geen naam! (vindt zelf Luca heel erg mooi, ben nog in overleg met vriend ;) )

voor een meisje hadden we Yara.

Wat wordt het bij jullie?

2. Niet meer actief

Jongen= Quinton
    Meisje= Zoey

Moeten nog ontdekken wat het word hihi

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    mooie namen hoor, vindt zoey ook heel leuk,
    meestal schrijven ze zoe (en dan met puntjes, weet zo niet waar die toets zit )
    Dit is een keer wat anders.
    Ik hou wel van namen wat niet al te standaard zijn.

4. Niet meer actief

ze mogen wat moeite doen met uitspreken of schrijven haha

5. lisacar

lisacar Actief lid

Hi,

Wat grappig dat jullie hier zo open over zijn. Heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Mijn kleine meisje heet Lisa. Ik heb deze naam al jaren in m'n hoofd. Alsof ik altijd al heb geweten dat ze zou komen. 8) 8) :)
    Over een jongensnaam denken we niet na omdat we al meerdere keren de bevestiging hebben gezien dat het een meisje is....

Gr. Carmen

6. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik zag inderdaad ook al een andere topic waar men vrijuit een top 3 van namen geeft. Wij hebben in onze familie- en vriendenkring wel het geslacht van ons kindje verteld maar die naam die blijft toch echt nog even helemaal tussen papa en mama :)
    En..je weet maar nooit wie er allemaal meeleest ;)

7. sim

sim Niet meer actief

wij hadden voor dat we zwanger waren al een naam, die zowel voor een meisje als een jongen kan, dus dat wordt m gewoon, we zijn helemaal verliefd op die naam, we hebben wat naslagwerk gedaan en het schijnt dat deze naam nog niet in de nederlandse database voorkomt!! hihi spannend he? maar ook wij houden het nog voor ons zelf, net wat je zegt je weet nooit wie er mee leest :rolleyes:

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij een jonge Thijs
    en bij een meisje Lieke

We hadden nog wat ouderwetsere namen willen maar ja jan, piet enz. vinden we ook niks
    en ouderwetse meisjes namen ja die vind ik niet zo snel mooi dus ja.
    Maar zijn er mensen met leuke holandse namen kom maar op.

Veel liefs

9. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    wij hebben de naam voor een
    jongen en meisje maar zijn er nog niet overuit welke namen.
    We twijfelen nog.

We hadden als eerste voor jongens naam: Tristan maar dat veranderde zodra we de betekenis ervan wisten.(lawaaig en droevig) nah zo wil je je kindje niet noemen (betekenis dan he ;)

Voor een meisje hadden we Lynn maar dat veranderd vast ook wel weer.

Gr loesmari

10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik moet me ernstig schamen, maar me vriend en ik weten de naam nog steeds niet :( en dan ben ik al ruim 30 weken :(

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    iedereen vraagt het ons ook al..

maar wij komen er ook neit uit... schandalig met mn 31 weken... maar we komen er ECHT niet uit.!!

ik wil graag Nila((najla), hij wilt graag aya of nora ... nou dat NOOIT ! dus ja... hopen dat we nog op een andere naam komen ~!

12. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Ons meisje gaat Romy heten... en we hebben al een jongetje van bijna 3 en die heet Bart, net als z'n papa :)

13. Niet meer actief

het scheelt wel dat deze mensen op het forum toch ja wat vreemdere mensen zijn zeg maar, tegen de directe mensen in mijn omgeving zeggen we nog niks, niet wat het word en niet hoe het gaat heten lekker een verassing...

14. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Waarom eigenlijk die geheimzinnigheid tegenover vrienden/familie? Brengt het ongeluk? Vinden jullie dan de spanning eraf?

15. Angelina

Angelina Niet meer actief

Als het een meisje word heet ze Merijn. Voor een jongen hebben we nog helemaal niks verzonnen :rolleyes: .

Mijn 3 kids heten:
    Chrissy ( M )
    Sten ( J )
    Annada ( M )

Angelina

16. lisacar

lisacar Actief lid

Wij vertellen het gewoon aan iedereen, het is geen geheim meer.....Merk inderdaad wel, dat dit vrij uniek is.

Een tijdje geleden heeft iemand tegen mij gezegd dat ze het erg raar en stom vond dat ik de naam al vertelde. Volgens haar stelde het nog niets voor en was het daarom erg gek om het al een naam te geven. ...... :( Ik ben het hier niet mee eens, maar dat is persoonlijk en uiteraard respecteer ik ieders mening. Maar ik vind het raar om over 'het' te spreken en ook al is de kleine beeb nog niet levensvatbaar, voor mij is het al wel een klein mensje met een eigen identiteit die weliswaar nog geboren moet worden.

Gr. Carmen

17. Petra

Petra Actief lid

29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Ik vind echte hollandse namen erg leuk; mijn zonen heten Timon, Jasper en Floris en voor de vierde zijn we nog hard aan het nadenken. We weten dat het een meid wordt.
    Ik vind Sophie heel mooi, maar de tante van mijn man heet zo en dat wil hij zijn moeder niet aandoen. Niet dat de tante zo erg is, maar dan zou de tante vernoemd zijn (denkt ze dan, ook al is dit niet zo...) en zijzelf niet. Dus die naam valt af.
    De andere opties houd ik nog even geheim, want je weet inderdaad nooit wie er meelezen....

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He.. zo heet mijn meisje ook... maar hoe onze zoon gaat heten gaan we niet verklappen... er is iets wat nog wel geheim moet blijven!

19. Nonny

Nonny Actief lid

3 feb 2006
    156
    0
    0
    Dat houden we geheim! ;)

20. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Bij ons wisten mijn moeder en mijn zussen al hoe onze kleine ging heten. In het begin wilde ik zelfs niet vertellen wat het zou worden, maar toen we dat wisten kon ik het niet voor me houden :oops: en later toen we het helemaal eens waren over de naam had ik hetelfde weer, ik wilde het zooo graag delen!! Dus mijn ouders en mijn zussen waren op de hoogte voor de rest heb ik de naam niet verteld.
    Bij mijn zoon 5 jaar geleden wisten we niet wat we zouden krijgen en ook niemand wist hoe we onze zoon gingen noemen, kan je zien hoe erg dat veranderd!! hahahhah
    Groetjes Carry

Deel Deze Pagina