ongelukjes zindelijk worden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tulip, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ben eens benieuwd hoeveel ongelukjes jullie kindjes op een dag hadden toen ze de eerste dagen echt zindelijk waren.
    Ons meisje loopt nu sinds maandag echt zonder luier waarvan donderdag en gister ook op het kdv. Thuis ging het dinsdag, woensdag helemaal zonder ongelukjes en donderdag op het kdv ook, alleen gister eentje en vanochtend hier. Maar dat is toch niet zo gek de eerste tijd??

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vind het super van haar. Zo weinig ongelukjes. En ik denk dat die kleintjes in het begin toch wel ongelukjes hebben. Te druk met spelen en daardoor vergeten. Wij laten ze hier nu daarom in de boxer rond lopen, zijn er nog maar net mee bezig. Ik zou het echt goed vinden als ze in 5 dagen maar 2 ongelukjes hebben.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ja toch??? Och jeetje, jij hebt er 2 tegelijk, dat wordt helemaal wassen dan??;)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    haha ja ben bang dat de wasmachine nog meer overuren gaat draaien!! Maar goed dat geeft niks.

Wij zijn sinds kort bezig en eigenlijk alleen nog maar in huis met het potje. 1e keer erop plastte mijn ene zoontje gelijk al 6x en mijn andere zoontje ging gelijk poepen. Ik was helemaal trots natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat.

als ze het thuis goed aangeven durf ik het wel aan om een keertje naar buiten te gaan.

Na hoeveel tijd oefenen in huis is je dochter zonder luier naar buiten gegaan?

5. tulip

tulip Niet meer actief

we hebben het in onze vakantie (de 2 weken voor maandag) heel rustig aan gedaan, op de camping liep ze zonder luier en met uitstapjes wel een luier. We zijn op vrijdag thuis gekomen en vanaf toen thuis helemaal geen luier meer om de verwarring te voorkomen. We waren druk met opruimen en zijn het weekend ook eigenlijk niet van huis geweest. Maandag ben ik voor het eerst boodschappen gaan doen met haar zonder luier. Zonder dat ik het wist toch een uur weggeweest en dat ging goed. Dinsdag ook weer even zonder luier de deur uit, dus elke dag we even, zo ook woensdag. Steeds max een uur ongeveer. Toen donderdag en vrijdag dus op het kdv ook zonder.

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik vind 2 ongelukjes in 5 dagen ook geweldig goed!

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Supergoed !

Mijn zoontje is nu zo'n 2 weken zindelijk en heeft tot nu toe 1 ongelukje gehad met buitenspelen.. Voor de rest gaat het verbazingwekkend goed!

Deel Deze Pagina