friso comfort prima tegen verborgen reflux

Discussie in 'Voeding' gestart door wendyd, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo wij weten zeker dat ons zoontje van 8 en een halve week een verborgen reflux heeft, is niet vastgesteld door de arts, want die verwijzen ons niet zo snel door, maar nu gebruiken we friso comfort weer en nu gaat het drinken prima het was de afgelopen 2 weken een drama, eerst friso normaal met s speentje, kwam genoeg uit, maar hij kon niet tegen de voeding, dus friso comfort met s speentje want we wilde het niet te snel laten gaan omdat hij zo,n last had, maar ook dat ging niet, toen weer friso comfort met m speentje en probleem opgelost de comfort helpt tegen de verborgen reflux en het m speentje gaat hard genoeg voor hem geen frustratie meer. eindelijk hebben we de juiste combinatie gevonden van goede voeding met het juiste speentje. wie heeft nog meet comfort gebruikt voor reflux|? groetjes wendy.

2. lievejildou

lievejildou Actief lid

hoi,

wij hebben idd ook de friso comfort voor onze dochter gebruikt.
    na de borstvoeding die ik trouwens maar drie weken heb gegeven, zijn we ook over gestap op de friso voeding, alleen begon jildou heel erg te spuugen na de voeding.
    hebben toen de comfort gehaald, en het werd er niet beter op.
    heb toen contact gehad met het cb en die adviseerden nutrilon omneo, alleen die stinkt en het werd erger.
    dus naar de ha en die adviseerde ons toen voeding voor koemelkallergie, dit omdat het in de familie voorkomt, namelijk het broertje van mijn man heeft dat tot voor kort gehad, koemelkallergie.
    dus daar voeding voor gehad, namelijk nutramigen (21,95 euro en daar kun je 3 dagen mee vooruit) nou werd het wel voorgoed door het ziekenfonds.
    we hebben dit 4 weken volgehouden en toen moesten we gaan testen, dus steeds een beetje nutramigen vervangen door de friso voeding, als de klachten weer terug kwamen had ze koemelallergie en geen klachten dus ook geen koemelkallergie.
    de klachten kwamen niet terug dus ze heeft geen allergie voor koemelk.
    toen weer overgestapt op de friso comfort en nu gaat het goed, ze spuugt niet meer, ja soms als ze net voeding heeft gehad en te druk bezig is geweest.
    nou krijgt ze ook vaster voedsel, dus dat zal ook wel een rol spelen, maar de friso comfort is goed tegen reflux, want ik denk zelf dat jildou last van reflux heeft gehad.
    en wij hebben ook een huisarts die ons niet gauw doorstuurt, dus
    gewoon laksheid, ze willen tenslotte alles nu zelf doen.

maar ik vind het goede voeding en als er een tweede kindje mag komen ga ik zeker weer voor de friso voeding.

groeten anita mama van jildou
    www.kleinejildou.beebiesite.nl

Deel Deze Pagina