hallo, Ik heb hier een groot probleem. mijn dochter van 9 weken wilt geen flesvoeding.. Afgekolfde moedermelk drinkt ze wel uit het fles, maar kunstvoeding weer niet.. Ik probeer iedere keer af te kolven, maar ik heb bijna geen melk meer.. En ze moet het kunstvoeding hebben.. En ik ben bang dat ze dan niets meer binnen krijgt.. Ik kolf om de 4 uur totaal ongeveer 60 cc, dus dat is voor haar niet genoeg, ze blijft maar honger hebben en uit mijn eigen borst laten drinken komt er helemaal niets uit.. allebei mengen gaat denk ik niet lukken, omdat ik weinig kolf.. De ka heeft gezegd dat ik haar 6 a 8 uurtjes niets moet geven en dat ze dan automatisch gaat drinken, maar voor een baby vind ik dat wel erg lang hoor. Een volwassene houdt het niet eens vol.. ze heeft net met moeite 90 cc gedronken.. want ze had lange tijd niets gegeten.. En hoeveel moet ze eigenlijk nu drinken.. nu ze ook af entoe ook bv krijg.. ik ben ook van plan om helemaal te stoppen, want ze maakt iedere keer een probleem van de kv.. wat moet ik doen om haar te laten wennen aan kv??
Hoi, Wat je kunt proberen is de afgekolfde moedermelk te mengen met flesvoeding in het flesje en de flesvoeding zo op te bouwen. Groetjes Eveline
mengen is ook niet gelukt.. ze drinkt klein beetjes kv en dan begint ze te huilen en te happen naar mijn borst.. Ze wilt perse mijn borst hebben, maar ik wil dat ze dat vergeet..
Hoi, Wat vervelend dat het mengen (nog) niet lukt. Vaak heeft het wel even de tijd nodig voor een kindje om hier aan te wennen. Dit gaat soms bij de een wat sneller dan bij de ander. Misschien kan je anders ook even overleggen met het consultatiebureau. Groetjes Angélique