Over water lopen....

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by popje, May 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
  2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Een truc

3. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Sorry maar is dit nou écht een vraag...?
    Niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat (bijna) iedereen wel weet dat dit toch echt NIET kan! ;)

4. Saaya

Saaya Niet meer actief

zowiezo is het een goede act :D denk dat het een plexieglasplaat was, maar hij deed het heel leuk! :)

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Nou, zo gek is het toch niet? Jezus liep ook over water.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    was inderdaad dacht ik een truuc met plexieglas..
    heb hem ook vaker gezien ;) maar blijf hem goed vinden

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Aaah dat is Chris Angel een hele goede illusionist. Hij zweeft en laat zich doormidden zagen enz. enz.

Dit over water lopen vond ik juist een van zijn slechtste truuks. Hij loopt gewoon over doorzichtig plexi? glas en alle zwemmers horen bij de act, die gaan tussen de gaten waar geen steunpunt is zodat het net lijkt alsof er niks in het water ligt ;)

Zoek maar eens verder op zijn naam, zie je nog meer leuke filpmjes ;)

8. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    het is dus geen truc ;)
    iemand heeft de manier gevonden om idd over water te lopen, sindsdien hebben veel mensen het geprobeerd en op youtube vind je veel dergelijke filmpjes

terug...

<- Britse solozeiler belt stamkroeg voor hulp
    Muizenpoot in pot pickles is heel normaal ->

Iedereen kan over water lopen
    Iedereen kan over water lopen, althans als er maizena in is opgelost. Je moet ook wel een beetje doorlopen, want als je te langzaam gaat zink je. Een team wetenschappers, waaronder hoogleraar Daniël Bonn van de Universiteit van Amsterdam, heeft dit verschijnsel verklaard. De bolvormige maizenadeeltjes stromen niet goed onder druk van de voet, waardoor een heel hoge weerstand ontstaat die de voet tegenhoudt. Het onderzoek is gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Physical Review Letters. Advies van de redactie: probeer dit alleen thuis als je goed kan zwemmen en hard kan lopen

9. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Over stroop lopen kan geloof ik ook

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    maar er is een heel verschil volgens mij met het eerste filmpje en met de filmpjes van de maizena. Ik moest ook gelijk aan zo'n maizena filmpje denken toen ik de titel las, maar ik geloof nooit dat het eerste filmpje van de TS echt is, nouja, het filmpje wel, maar verder trucage.

11. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Als je het filmpje goed bekijkt dan zie op ongeveer de helft een griet die voor 'm langs gaat zwemmen.
    Je kan heeeeeel duidelijk zien dat ze ergens "tussen door" gaat. (houd volgens mij ook nog d'r buik in)
    Ze legt zelfs haar hand op de doorzichtige plaat.

Althans, dat is wat ik zag.

Share This Page