Ik ben ook tevreden over zwanger en kids! En niet duur, dus je er makkelijk een extra testje tegenaan gooien
Ik heb verschillende (Z&K, Kruidvat, action) gebruikt en NOOIT een piek gehad. Tot de clearblues smiley. Sindsdien altijd mn piek opgespoord met logisch nadenken (en dus geen testjes verspillen) en per ronde gebruikte ik dan 4 of 5 testjes. Op die manier is het ook betaalbaar. En ik vond die zekerheid die past extra euro's wel waard.
Ik ben altijd bij met de extra gevoelige dipstics van 2besure. Inderdaad alleen geen zwangerschapstesten van bestellen. Er lijkt heel soms een tweede streepje te komen die dan toch wegtrekt, beetje irritant.
Ik ben heel tevreden over ZK. Altijd een goede piek daarmee. Vandaag bijvoorbeeld ook opeens een piek na dagen vage testjes. Alleen 3 dagen vroeger dan verwacht.
Ik bestel ze altijd via eBay.. goedkoper kan niet en doen bij mij wat ze moeten doen. Heb die van promatris extra gevoelig en lopen mooi op (maar misschien heb ik niet veel LH en zou deze bij andere te gevoelig kunnen zijn).