difrax was hier geen succes. volgens mij vond dochterlief het een heeeeel raar ding. bibi vond ze wel ok. (tot ze 2 a 3 maanden was dan, daarna was elke speen 'bah' gelukkig). nu alvast kruidvat en een avent in huis. ben benieuwd of we ze nodig hebben en welke goed werken voor onze kleine.
Dit werd mij laatst ontkent. Tegen mij werd ook gezegd dat een kleinere speen geen probleem is. Deze is bij veel merken namelijk alleen dunner, maar niet korter. Mijn dl van 15 maanden accepteert zelfs geen grotere speen dan een 0-6 maanden. Ze heeft nog maar zelden de speen, maar dan wel dus de kleine. Hier trouwens ook een bibi fan, andere wilt ze niet. Ben blij dat de nieuwe er zijn.
Hier ook avent. Eerste dag difrax, daarna wou ze hem niet mr. Bibi was hier ook voor een korte tijd ok, maar avent is haar favoriete speen! Ze wilt geen andere meer
Mijn zoon van 18 maanden gebruikt de Nuk spenen. Hij heeft er al wel 1 kapot gebeten.. Dat heeft mijn dochter nooit gedaan. Ik bestel de spenen altijd onlinen maar ze zijn sinds kort ook bij de kruidvat te koop
wie weet welke speen lijkt op de bibi spenen die destijds uit de handel zijn gehaald? mijn dochter vond die het fijnste het is een wat langer speentje ik heb de nuk geprobeerd maar zijn stuk korter en die hoeft ze niet ook andere speentjes lijken kort wie heeft de tip?
Ontkent door wie? Ik heb vriendinnen die mondhygiënist/tandarts zijn en zelfs mijn oude en nieuwe tandarts zeggen dit. De spenen hebben niet voor niets een leeftijdsindicatie erop. Maar, jouw kind
Het eerste jaar had mijn dochter Bibi spenen, maar die zijn uit de handel. Na wat verschillende merken proberen kwamen we uit bij MAM spenen. Die bevallen prima! (al vind ik de Difrax spenen mooier...)