He Sandra komt goed he, nog even volhouden he. Wel vervelend zo iedere maand. Bah ik wou dat het eens normaal ging.ook bij ons ](*,) houd moed eens zal je geduld beloont worden!jennie72
Hee Sandra, Kop op. Nog even volhouden. Misschien is dit wel een voorteken van een zeer mooie verassing . Liefs Willes
Hoi San, bij mij staan ze ook op springen die (*)(*) en zeer dat ze doen! Helaas is het bij mij geen graadmeter voor een eventuele zwangerschap, maar ik geloof bij jou ook niet, na het lezen van sommige berichtjes Lekker nuchter dus! (Maar ondertussen.... pffff) Kari
Whahahah moet hier wel om lachen San Hoop dat het geen vals alarm is...en anders sla je volgende keer toch gewoon weer alarm (geen weeralarm he! Die zijn ook vaker vals dan nodig ) Elmo'tje
Klaag maar lekker raak hoor meid... Ook daar zijn we voor hier he Suc6 meid! zal aan je denken hier...
Je hebt je topictitel verkeerd genoemd San! Tis eerder: ohhhhh meMMMMMMMM Nog ff volhouden meis... als het allemal positief uitpakt, zullen ze de komende tijd nog wel erger worden... en wie weet wel ontploffen
Hi Hi, kon je het toch niet laten om effe hier te posten.... Maarre, als ik naar je pendels kijk dan ziet het er goed uit. Laten die nu eens allemaal uitkomen, dan vindt je die zere (.)(.) ook niet meer erg toch? groetjes Olga
hoi hoi! vervelend he die (*)(*), norm beginnen die bij mij al pijn te doen net voor men eisprong op de moment nog niets, maar daar kan snel verandering in komen he. Ik duim mee voor jou op een klein wondertje! groetjes sarah
Nou meiden, tis bij mij absoluut geen teken van zwangerschap (helaas). Ik heb dit elke ronde, voor mij is het het teken dat mijn ei is geweest. Wel handig hoor... Maar de ene keer is het veel heftiger dan de andere keer...en als hubbie er alleen al naar wijst begin ik al te gillen! En deze keer is het weer zover... Maar ik had de laatste tijd erg weinig te mekkeren, dus ik dacht...ik gooi het es op...
hoi hoi! klaag maar lekker, kan al eens goed doen ik draag dan altijd van die mega dikke bh's, echte schokdempers! het gedacht is alles he groetjes sarah
Ik weet wat je doormaakt meid, ik heb er ook vaak zoooo'n last van! Nou, veel succes de komende dagen hoor. Liefs, Anouk.
Aan de andere kant is het ook wel weer handig hoor,...ik weet precies wanneer ik ongi word.. Als ik smorgens opsta en het is ineens minder of zelfs helemaal weg....weet ik al dat mijn ongi eraan komt... Dus ja, dan moet ik de aankomende week maar voor lief nemen he...
Ja, da's op zich wel een handige indicator, haha, maar doe maar gewoon lekker zwanger zijn... . DAn moet je die zere boobs er maar voor over hebben
Hhaaha...ja mijn idee.. Maar ik loop al te lang mee om me druk te gaan maken voordat ik uberhaupt overtijd ben.... Dat leer je wel af na een paar keer op je plaat te gaan daarmee...
k*t is dat meid, maar het kan ook maar zo ineens afgelopen zijn hoor. Ik kreeg die pijn aan mijn borsten zo ineens van de een op de andere maand, en of het nou toeval was of niet, afgelopen maand die maansteen gekocht, en voor het eerst geen pijnlijke borsten meer (waar het door komt zal me aan mijn r**t roesten) maar je ziet het kan zo weer ineens veranderen..... succes meid