De topic titel zegt het al een beetje. Wat kan ik met Jelina gaan doen met dit slechte weer. Mijn mannetje gaat vandaag de woonkamer latexen, en dat wil dus zeggen dat ik niet met jelina in de woonkamer kan zitten. Ik denk dat ze het op een gegeven moment ook wel gehad heeft met spelen op haar slaapkamertje dus kom maar op met de tips.
Kun je wel in de keuken? Dan heb je nog een heleboel opties: - koekjes bakken - broodfiguurtjes maken (om het deeg langer te kunnen bewaren moet er veel zout doorheen, zou je even moeten googlen) - pizza maken voor het avondeten etc Heb je nog een kamer met wat ruimte? Dan kun je misschien tenten maken van lakens enz en haar daar laten spelen. Of misschien vindt je kindje het leuk om te "helpen" met de was opvouwen of te "helpen" met opruimen Overigens is het bij ons best lekker weer, dus wie weet bij jou ook. Dan kun je wel naar buiten. Succes
Helaas is de keuken ook geen optie, is een open keuken die grenst aan de woonkamer. Dat met die lakens is wel een leuk idee. Nog mensen tips?
We hebben net ge-wasco'd (hoe schrijf je dat?) ze vond het geweldig. Nu slaapt ze, en zometeen gaan we na kinderstad, (is hetzelfde principe als balorig), en om 5 uur wokken.