Pfff zit er effe doorheen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naatje218, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben gisteren bij de gyn geweest omdat ik een hele onregelmatige menstruatie heb! Ik ben daarmee bekent bij de gyn! Bij mijn eerste was is na 6 maanden zwanger zonder pillen etc.. Wel met ovu testen want me ei is vaak pas op dag 17 of 18.

Maar gisteren cd 12 is er een echo gemaakt en zei ze dat ze geen eitjes kon zien die aan het groeien waren!! Ik heb geen pcos.

Ik gebruik ovu testen van zwanger en Kids en het test streepje is wel al goed te zien? Kan het zijn dat me eitje dan toch nog op cd 18 springt? Ik weer niet hoe snel een eitje groeit? de gun kon me ook niet zoveel zeggen geloof ik?

Nu heb ik primolut en clomid gekregen voor de volgende maand?
    Zijn er meer vrouwen met lange cyclussen en spontaan zwanger?

Groetjes naatje

2. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Heey meid...........

Jaah wat is snel zwanger? Ik heb een lange cyclus maar t verschilt de ene keer 38 dan 35 dan 36 dan 48 dan 37 dan 33 dan 32
    maar voor de eerst duurde het 6 maanden ongeveer toen ik zwanger raakte..............maar de laatste 2 maanden voor ik zwanger raakte han ik opeens een cyclus van 30 dagen
    en nu sinsd januari schommelt mijn cyclus tussen 31 en 33 dagen dus toch netjes....

Maar jij succes.........hoe lange ben je al bezig............??
    Ik nu 16e maand!!!

3. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

Geen idee of je eitje nog kan komen/groeien. Ik gebruik testen van Sensitest en ik dacht deze maand geen ei te hebben, maar uiteindelijk een postieve test afgelopen zondag (dag 18). Ik weet dus niet of het al had moet groeien ofdat dat nog moest komen. Misschien deze vraag stellen aan de assistent van de Gyn?

Zelf loop ik bij de Gyn, maar voor andere zaken en indien ik een vraag heb, maak ik een belafspraak met hem en dat werkt goed. Op een forum krijg je waarschijnlijk verschillende antwoorden en ik zelf vind het fijn om het aan een arts te vragen. Indien je de stap te groot vind, kan het misschien ook bij je HA vragen?
    Ik heb zoals je ziet geen lange cyclus, wel een onregelmatige. Ik ken genoeg mensen uit mijn omgeving die een onregelmatige en lange cyclus hebben en gewoon zwanger zijn geraakt!

Succes in ieder geval!

groetjes Alex

4. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Ik ben pas in de 5e maand voor de 2e.. Maar ben bekend met lange cyclussen vandaar dat ik bij de gyn loop! Maar we gaan volgende maand gewoon met de clomid beginnen en volgens de gyn heb ik daar baad bij omdat ik wel een eisprong heb alleen komt hij heel laat in de cyclus!!

Succes dames!! 15 maanden is wel lang hoor! Respect voor mensen die zo lang op een wonder moeten wachten!

5. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    hi,

nu maak je mij weer ongerust....hihi
    Ik heb ook altijd pas eisprong na de 16/18 dgn en daarna heb ik altijd twee weken daarna mijn ongesteldheid. Dat is toch voldoende of niet?

Nou ik moet eind van de maand terug dus dan zal ik de vraag ook eens aan de gyn vragen!

Succes in ieder geval!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    waren de foillikels nog allemaal klein??? vanaf 13 mm groeit het eitje 2 mm per dag..het kan nog wel hoor alleen heb je dan misschien een latere eisprong dan dag 18....

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Als de gyn zegt dat ze geen eitjes zien dan zien ze geen eitjes die aan het groeien zijn. Bij mij was het zo dat er bij 6 dagen voor eisprong een meting werd gedaan en daar kleintjes bijzaten die uiteindelijk grote werden.

Moet je nog weer terug voor een meting???

Ik heb trouwens om dezelfde reden clomid. Omdat er geen pijl meer op te trekken viel, ene maand 36 andere 21 dan weer 57. En wel steeds cervixslijm, dus wij maar klussen en dan denken dat je er bent, blijkt je ei nog niet eens gesprongen te zijn...... Maar sinds ik nu 3 rondes aan de clomid ben heb ik keurig, 28 dagen cyclus, vorige ronde 29, maar dat ene dagje maakt niet uit.

Hou er wel rekening mee dat je LF iets langer kan zijn. die van mij ging van 13 naar 15 dagen dus 2 dagen helemaal in de stress voor niets....

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik heb ook een hele stomme cyclus, laatste ronde heb ik zelfs de
    70 gehaald...

Deel Deze Pagina