Mijn zoontje had vanavond iets wat ik nog niet eerder bij hem gezien heb. Nadat hij zich flink had opgewonden omdat hij voor het eerst in het ''straf''hoekje moest en daarna tijdens het eten van zijn fruit waarschijnlijk zichzelf verslikte, op zijn tong beet of iets anders (hij begon in ieder geval plotseling te huilen, maar wat er gebeurde zag ik niet) Zette wij hem toen hij weer rustig was in zijn stoel voor het avondeten. Toen we gingen zitten trok hij ineens drie keer zijn schouder naar zijn oor, een soort van spasmen leken het wel . Toen het stopte leek het nog een paar keer alsof hij rilde en hield het op. Koude rillingen. Zo'n beweging. Hij was al die tijd wel gewoon ''bij'' en reageerde overal op. Daarna ging hij ook gewoon rustig eten en was lekker vrolijk en er was niks aan de hand. Het zag er alleen zo raar uit. Nu vraag ik me af of hij niet toevallig jeuk had of een beetje meloenvocht in zijn nek had laten lopen ofzoiets? Dit heb ik namelijk echt nog nooit van hem gezien en daarna was het net alsof er niks gebeurd was.