Mijn tweeling van 8 weken komt nog steeds om de drie uur (ook s nachts), erg vermoeiend! Ze zijn 6 weken te vroeg geboren en wegen nu ca 4 kilo, drinken bijna 900 cc moedermelk (ca 90% moedermelk afgekolfd rest kunstvoeding) p/d, volgens mij zijn ze bezig met een inhaalslag qua gewicht. Ik voed ze op vraag. dwz dat het niet heel regelmatig is en dat er soms nogal wat tijd tussen de een en de ander zit. Ben dus bijna de hele dag aan het voeden, en zal dan ook heel blij zijn als ze om de 4 uur zitten of 's nachts een voeding overslaan. Ze komen nu om ca. 07.00, 10.00, 13.00, 16.00, 19.00, 22.00, 01.00, 04.00. Iemand tips, want ik trek het soms niet meer! Lijkt me heerlijk om als ze alleen die voeding van 04.00 uur al zouden overslaan, vijf uurtjes achterelkaar slapen zou me goed doen.
Hoi MC Lover, Kan me voorstellen dat het zwaar is, zeker met 2. Maar kindjes van 8 weken drinken gewoon nog heel erg veel en zijn volop aan het groeien. Je zou eventueel voedingen kunnen afkolven en je man/vriend een nachtvoeding kunnen laten geven. Dan heb je toch weer een nachtje ok geslapen, ik kan er dan meestal wel weer tegenaan. Doorslapen komt wel, vroeger (dat hoop ik voor je), of later (Mirre begint nu pas heel soms nachtjes door te slapen). Sterkte! (en supergoed trouwens dat je je 2 kleintjes BV geeft )