Overal NOD-topics

Discussion in 'Over deze site' started by heitjekarweitje, Jun 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames....dames....;)

Ik ga weer voor een uurtje verder. Nog één keer voor de duidelijkheid....de topics die nu gesloten zijn hebben allemaal een bericht waarom en de verwijzing naar dit topic. We kunnen echt niet iedereen persoonlijk benaderen. Daarom een verwijzing naar dit topic.
    Hechte groepjes/topics etc.....zoals ik ook al eerder vermeld heb hier (misschien dat jullie dat niet gelezen hebben) kunnen verplaatst en weer geopend worden.
    Maak er een melding van....dat is makkelijker dan hier in het topic zetten.

Kwebbel

2. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    kwebbeltje hoe maak ik er melding van dan we willen ons topic terug in afwachting van een streepje kan je die terug zetten aub

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bovenaan als je een bericht geplaatst hebt staat er in het balkje een verkeersbord.....meldt dit bericht geeft hij aan.
    Ik zoek jullie topic even op en verplaats hem dan naar clubs onder zwanger worden.

Edit: Het topic was al verplaatst.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/203543-afwachting-duidelijk-streepje.html
    Kwebbel

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

May 4, 2010
    2,003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Wat een commentaar allemaal. Ik "schrok" ook even toen het topic gesloten was, maar als dat nou eenmaal de regels zijn... Ik denk dat het even wennen zal zijn, vooral omdat je een vast groepje gewend was, maar misschien hebben ze wel gelijk en is het uiteindelijk prettiger.
    Wel ben ik het er mee eens dat het misschien prettiger zou zijn geweest als we eerst een melding hadden gekregen zodat we onderling een nieuwe "ontmoetingsplek" af hadden kunnen spreken. Je leeft toch met anderen mee.
    Gelukkig een link hier naartoe, dat helpt ons ook een stukje verder. Bedankt. :)

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Jammer zeg! Waar is iedereen van het 'Nod op vaderdagtopic'?

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
  7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    En sommigen zitten blijkbaar ook in het NOD 16-30 juni..

Ik kan nog niet helemaal wennen aan die gespleten maanden.. maar goed, misschien komt dat nog?!

8. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
  9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    @ Jessie80....hopelijk snel dat je niet beter weet :D

10. 1988

1988 Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik ben eind april gestopt met de pil i.v.m verschillende antibiotica's die ik moest nemen en we hebben besloten om hem verder niet meer te nemen.

Wij gaan dus voor een eerste kindje:D

24 mei voor het laatst ongesteld geweest en rond 7 jun eisprong gehad. Nu afwachten...

Zo te lezen zijn er nog meer mensen wie aan het afwachten zijn.. Succes allemaal..

groetjes

11. Perry

Perry Niet meer actief

Ik denk dat je berichtje in het verkeerde topic staat :)

12. 1988

1988 Niet meer actief

ja , had ik al door.

dankje

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

jammer dat nu alle andere nod topics gesloten zijn/worden...
    ik vind het niet fijn met een mega grote groep je raakt zo al het overzicht kwijt...kleine groepjes vind ik gezelliger!
    Groetjes

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    2 groepen zijn er nu.
    Is wel gezellig maar zooo onoverzichtelijk en rommelig.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Allereerst mijn complimenten voor het vele werk dat jullie vandaag hebben verricht, want het was inderdaad een chaos! Dat mag ook wel worden gezegd..

Ten tweede, komt er een soort van evaluatie? Of het werkt met de maand door de helft enzo? Of moeten we zelf aan de bel trekken als we over een tijdje merken dat het toch niet werkt?

16. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Voorheen hadden we zelfs maar 1 topic, nu zijn we groter en zullen 2 topics volstaan,
    Meld het wanneer je denkt dat het voor geen meter werkt.

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik hoop dat het zo gaat werken en niemand mij er op aankijkt die er niet happy over zijn...
    Het was wat Jessie zegt ook een behoorlijke chaos geworden en voor nieuwe leden ook helemaal niet overzichtelijk...

Iedereen vindt toch wel weer een manier om elkaar te vinden en het gezellig te maken?

18. Zeepaardje

ik vind het op zich wel gezellig, maar nu wordt er zo maga veel gekletst door een grote groep en na een lange werkdag neem je niet meer de tijd om alles door te lezen en er op te reageren. dat vind ik wel jammer, je leest nu steeds minder van elkaar...
    en mist daardoor veel, maar dat is mijn mening.

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Dat snap ik Ilse...dat is ook wel het nadeel van drukte in het forum... maar eigenlijk weet ik niet beter want dit ging altijd zo, tot de laatste maanden dan...toen werd het erg rustig.... en nu zien we weer veel meer roze, dat is dan weer wél leuk! ;)

20. Zeepaardje

ja snap ik... ,maar dat komt ook hoe ik zelf ben...
    ik ben niet zo'n liefhebber van grote groepen gezeldschap die ontwijk ik ben meer iemand van kleine groepjes, maar ga me best doen hoor!

hoop dat er nog meer roze bij komt!!!
    Al heb ik zelf het gevoel dat het bij ons wel even kan duren haha

Share This Page