Wat moet ik hier nu weer mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sabrina24, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi ik zit even met 2 dingen:

    1. sinds een dag of 2 doet mijn zoontje het volgende
    hij dreint bijna de hele dag door en alleen als ie mij ziet. Zodra ik in zijn gezichtsveld kom begint hij te dreinen als ik weer verdwijn houdt het op een gegeven moment wel op en gaat ie verder met spelen.
    Bijv. gisteravond ben ik boven bezig en mijn man zit alleen met hem in de huiskamer. Djego zit lekker in zijn eetstoel te spelen en te dollen met papa. Ik hoor dat ze gezellig zijn dus ik denk nou het lijkt wel of zijn dreinbui over is. Later kom ik beneden hij ziet me en direct begint ie weer met dreinen..... Wat kan dit zijn? vindt het raar dat ie dat alleen maar bij mij heeft.

    2. Nu het volgende Djego begint steeds meer te ontdekken en nu heeft hij sinds kort ontdekt dat mama hele mooie kettingen omheeft. Van mij mag ie gewoon niet aan mij kettingen trekken. Nu had ie gister weer mijn ketting te pakken en ik zeg op een rustige toon: Nee, djego mag niet en haal zijn handje weg. Normaal begon ie dan wat te mopperen en dreinen maar nu zette hij het op het krijsen je wilt het niet weten dikke tranen liepen over zijn wangen. Het leek wel of ik hem weet niet wat had aangedaan. Ik wist ook even niet hoe ik hiermee om moest gaan (nog steeds niet) Ik zat echt van en nu hij zat bij me op schoot moest ik hem troosten of negeren? Weet hier dus echt even niet mee om te gaan ook omdat hij zo in snikken uitbarstte ik schrok er eigenlijk wel een beetje van. Herkent iemand dit en hoe ga je hiermee om.

    Uiteindelijk nog een lang verhaal geworden maar hoop dat iemand een goede raad heeft.
     
  2. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    2. Ik weet het antwoord niet, maar ik las gisteren het volgende stukje:

     
  3. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    1) Wat betreft 1 klikt het mij als een manier van aandacht trekken. Niet de leukste manier. Zou eigenlijk niet weten hoe hier mee om te gaan. Zou eens bij Ouders van Nu kijken, daar worden ook vaak dit soort onderwerpen behandeld.

    2) Kettingen en haar heb ik geloof ik ook vooral om aan te trekken :(, maar gelukkig zet ze het niet op een krijzen. Wel wordt ze boos, maar als ze afgeleid wordt met een ander speeltje is het ook wel weer goed. Al blijven die 2 favoriet. Tja, wat niet mag is interessant he.
    Dus wat illuminate schrijft, klopt bij ons wel.
     

Deel Deze Pagina