Sporten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door prinses, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tot hoelang zijn jullie doorgegaan met sporten?
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Euh....*schaam* tijdens de laatste IVF al gestopt...

    Had last van overstimulatie...en ging dus ff niet. Daarna, toen bleek dat ik zwanger was, ook niet meer begonnen....slecht he ;)

    Maarre....zonder overstimulatie was ik denk ik wel blijven sporten hoor...mis het nu soms ook best wel.

    Elmo
     
  3. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zelfde verhaal als Elmo....heb af en toe nog balletje tennis gespeeld...maar was meer beppen aan het net dan slaan tegen de bal.
    Je kunt zolang doorgaan als je je er goed bij voelt. Beetje ook afhankelijk welke sport je doet natuurlijk.
     
  4. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb met 37 weken nog een rondje gejogged maar toen was het ook echt genoeg. ;)
     
  5. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zit namelijk een beetje te twijfelen of ik nog mee zal doen aan competitie-wedstrijden. Ik denk dat het misschien aan het begin nog wel kan, maar aan de andere kant stop je dan niet zo snel, als je merkt dat het te veel wordt. Beetje dubio, zeg maar!
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Waar jij je goed bij voelt kan je in principe gewoon doen hoor.
    Maar jij moet het wel willen!
    Elmo
     
  7. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zie het wel! Ik heb nog even de tijd voordat het begint!
     
  8. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.748
    183
    63
    Ik heb besloten om niet meer te gaan sporten na de zomerstop.. Ten eerste omdat de sport te gevaarlijk is (voor mijn gevoel) en ten tweede het voelt niet goed..

    Aangezien het morgen weer trainen is ga ik morgen het grote nieuws vertellen.. haha...
     
  9. kemeinen

    kemeinen Lid

    10 jul 2007
    16
    0
    0
    Hengelo
    Ik sport nog steeds (aquarobic) denk dat mijn lichaam vanzelf wel 'stop'zegt.
     
  10. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Heb tot 24 weken 5/6 keer in de week paardgereden. Nu sport ik niet echt meer maar beweeg nog genoeg.
     
  11. Ik ben nu 34 weken en ik squash elke week nog.
    Volgens de verloskundige is dit geen probleem zolang ik me goed voel.
    Ben alleen wel minder fanatiek en merkte vorige week dat ik een stukje minder energie had.
    Ga voorlopig nog steeds gewoon door, voel me prima, ook na het squashen.
    Met zaalvoetbal ben ik wel meteen gestopt toen ik wist dat ik zwanger was!
     
  12. homer

    homer Lid

    29 okt 2006
    32
    0
    0
    Hoi,

    Sport ook nog steeds. Ben bijna 31 wk. Heb altijd veel aan wielrennen gedaan en zit nu nog steeds op de racefiets. het is zeker minder fanatiek en minder vaak en zit daarbij rechterop. Maar toch nog wel zo'n 3x in de week. Als het echt niet meer gaat (of als het regent) heb ik een alternatief in m'n crosstrainer.
    Ga er gewoon lekker mee door voor zolang als het kan en luister naar mijn lichaam.

    Groetjes
     
  13. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.748
    183
    63
    Iedereen die nog sport, doet ook aan een sport die zij individueel doet of waar zij haar eigen tempo kan bepalen..

    Er hebben nog geen dames gereageerd die nog aan team-sport doet..

    Ik denk dat daar ook een groot verschil in zit..!
     
  14. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nog 2 weken en toen was ik echt te moe. heb er gewoon de puf niet meer voor. ben van 4 keer in de week naar 0 keer gegaan ;)
     
  15. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik deed tot voor kort ook aan voetbal, maar hou het nu lekker bij fietsen en andere dingen die niet zo "gevaarlijk" zijn. Contact sporten doe ik voorlopig niet aan. Veels te bang dat er iets gebeurt!
     

Deel Deze Pagina