Hier nog 1 die het allemaal herkend! De dikke buiken en beebies zijn echt overal!! M'n sport lerares, vriendinnen, klanten, buurvrouw, op tv, in m'n boek... 3 van m'n goede vriendinnen zijn zwanger en dus wordt ik er ook natuurlijk iedere keer mee geconfronteerd. Ik ben echt hartstikke blij voor ze hoor, maar dan gaat het bij mij wel extra kriebelen.... En dan ben ik ook zo aan het rommelen met m'n cyclus; wordt ik helemaal onzeker van. Liefs Rena
hier nog 1 soms word ik er verdrietig van. waarom hun wel en wij niet?gaat er dan door mijn hoofd. het ergste was op de dag van mijn miskraam. in de wachtkamer van het ziekenhuis allemaal dikke buiken en kleine kinderen. na de echo zijn we boodschappen gaan doen,...nou daar leek het wel de baby winkel inplaats van de supermarkt.overal waren zwangere vrouwen en baby's. dan word je echt met je neus op de feiten gedrukt. dat iedereen maar snel zwanger mag worden
Tja ik weet ook hoe dat voelt, zwaar k.. (vul zelf maar in), je gunt het iedereen, maar jezelf ook he. Door allerlei gezondheidsproblemen wisten we niet of we uberhaupt nog kinderen konden krijgen, laat staan op de "gemakkelijke manier" gelukkig wel en hoop dat het jou en al die andere lieve mensen het ook snel gegund is. Ik weet wel dat als het bij mij te lang zou duren dat ik zeker addoptie of pleegouder zou zijn geworden, want een leven zonder kinderen zou voor mij niks zijn. Gelukkig hoefden wij die beslissing niet te nemen, maar jammer genoeg zovelen onder ons wel. Ik duim, hoop en bid (en ik ben niet eens gelovig), dat jullie ook het geluk krijgen waar je zo op hoopt. Sterkte en alle geluk van de wereld wens ik jullie toe.
Joh ik dacht dat ik de enigste was die zo "jaloers" werd op andere zwangere vrouwen. Maar gelukkig ben ik niet gek. Het allervervelendste is, dat de dag dat ik mijn miskraam had, mijn schoonzusje belde dat ze zwanger was.... Terwijl zij nooit een kinderwens hadden, en het er zelfs wel eens over hadden dat ze misschien nooit kinderen zouden willen. 1 keertje zonder condoom, en hup, zwanger!!! Ik was echt zoo kwaad, zij wel maar wij niet! Inmiddels is ze 6 maanden zwanger, en op de 4 maanden kwam ze even leuk ermee dat ze het misschien nog wel weg wilde laten halen!!! Ze had notabene de hartslag al gehoort etc. Nou daarmee haalde ze me echt het bloed onder mijn nagels vandaan, bah!!! Nu ben ik nog steeds onwijs jaloers, als ze me gaat vertellen dat het een jongetje is en meer van deze dingen.
Meiden ik heb het ook hoor. Voel iedere keer een jaloerse steek als ik zangere vrouwen zie of als er iemand komt vertellen dat ze zwanger geworden is. Helmaal diegenen die er 'niks'voor hebben hoeven doen. Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak is en dat wij ons dan ook tot de groep zwangeren mogen rekenen!
ik herken het ook helemaal!! Ik wil ook zo graag zwanger zijn maar helaas heb je dat niet voor het zeggen....ik gun het echt iedereen maar je wilt zelf ook zo graag he...dit is dan op zich 'nog maar' mijn 6de ronde maar ik vind het zelf lang duren..je hoort vanalles om je heen die zomaar zwanger waren zonder dat ze dat wouden....ik heb een regelmatige cycles en voel mijn eisprong en dan vraag ik me weleens af waarom het dan toch nog zo lang duurt...daar wordt ik weleens onzeker van....maar eigenlijk mag ik nog helemaal niet zeuren!!
Wat een heerlijk forum is dit zeg!! Ik heb het net zo! De beslissing is om er voor te gaan is bij ons nog maar net genomen maar ook ik zie niet anders dan buiken en baby's! Het is alsof je in je hoofd al zwanger bent, alleen je lichaam moet nu nog....... Nu heb ik in mijn directe omgeving weinig zwangeren en dat is ook weer jammer want die snappen het niet dat je het overal om je heen ziet, dat het je constant bezig houdt, die noemen het obsessief!!!! Nou wacht maar denk ik dan, totdat je eigen eierstokken gaan rammelen, kijken hoe nuchter je zelf dan nog bent!!!! Succes allemaal met al dat baby geluk om ons heen!
Herkenbaar hoor,ik wil ook weer dolgraag,maar als we bijv.in de stad lopen zie je al gauw weer een stuk of 5 zwangeren lopen. En dan de beebjes die het afgelopen jaar in onze fam.geboren zijn 8) Dat ik dan denk:"wanneer is het mijn beurt?"
Wat fijn inderdaad dat er dit forum is. Jullie verhalen zijn allemaal zo herkenbaar. Inderdaad als ik zwangere vrouwen zie, ben ik voor hun blij, maar bij mij doet het zo'n pijn af en toe. Ik wil aan dit gevoel eigenlijk niet toegeven, want je gunt anderen natuurlijk het geluk. * zucht * , maar blijven wachten....