ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest stellen ...mijn urine is al een paar dagen troebel ( dat dacht ik te zien in de wc dus heb ik het nadien opgevangen ) ...sinds vanmorgen kan ik bijna niet meer lopen van de lage rugpijn en een soort van druk onder in mijn buik ...het doet niet zeer met plassen verder .. wel moet ik vaak en veel plassen(grote hoeveelheid) ...hebben jullie wel eens een blaasontsteking gehad , en zoja zijn het dezelfde sympt. ? greetz asjuh
ik heb weleens blaasontsteking gehad, maar toen had ik heel veel pijn met plassen... ik weet niet of dat er standaard bij hoort... die lage rugpijn, kan misschien vanuit je nieren komen? misschien toch maar even je plasje inleveren? sterkte ermee! liefs elfje
Ja het kan een zware blaasontsteking zijn, maar aan je klachten te horen, dat je bijna niet meer kan lopen etc. misschien is het al doorontwikkeld tot nierbekken ontsteking. Ik zou zo snel mogelijk een pasje opvangen en naar de dokter gaan. Desnoods naar de weekend huisartsenpost. Er moet echt naar gekeken worden.
Ik heb net een blaasontsteking achter de rug!! Komt trouwens veel voor bij vrouwen die zwanger proberen te worden, omdat je niet gelijk gaat plassen na het klussen Gewoon even naar de dokter en er bij vertellen dat je probeert zwanger te worden dan krijg je een speciale kuur van 3 of 5 dagen en daarna is het over. De symptonen duiden volgens mij op een blaasontsteking. Je moet veel drinken en je kan ook thee kopen voor de blaas te reinigen dat hielp bij mij ook al veel. Succes ermee Liefs Esther
ja ik denk dat , dat wel verstandig is ja ..morgen gaan we 3 dagen kamperen.. nou ik moet er ff nu niet aan denken om op een luchtbed te pitten
nou ik heb dus net de dokter gebelt ...en de ass. zei dat het met ochtend urine eerder duidelijk is omdat middag urine geen goed beeld geeft ...ik vertelde haar dus ook van die hele erge pijn in mijn rug ...(bekkengebied) en ze had zoiets van miss. spieren ..pfffffff maar weer tot Dinsdag afwachten nu zodat ik mun ochtendplasje kan brengen ..ik ga nu ff plat denk ik ...
Beterschap, veel water drinken en goed uitplassen. Cranberry sap help ook. En desnoods een paracetamol
JA Cranberry sap is heel erg goed! Ook blaas reinigende thee. Als je blaasontsteking hebt dan heb je normaal wel pijn bij het plassen en als je weest bent moet je direct weer, maar dan komt er nauwelijks iets uit.
Ik had vroeger om de haverklap blaasontstekingen. Toen ben ik op aandringen van de dokter gestopt met tampons en hopla, geen last meer! Had daar dus iets mee te maken... misschien een tip? Verder raakte ik altijd van een ontsteking af door heel, heel, heel erg veel te drinken (zodat ik om de 20 a 30 minuten naar de wc moest) en flink door te duwen bij het plassen. Kan je ook eens proberen...
Als je echt nog zo'n last hebt morgen zou ik wel eerder naar de doktor gaan dan pas as dinsdag anders kan je inderdaad een nierbekkenontsteking ontwikkelen! Ik heb de laatste maanden zomaar 2 keer blaasonsteking gehad en daarvoor nooit last van. Ik werd heel moe en had veel pijn in mijn blaas verder niets... Met heel veel drinken en veel vitamine c eten+ veel rusten ging het beide keren na 2 dagen spontaan over zonder antibiotica kuur. Mocht het op korte termijn terug komen dan ga ik wel weer naar de ha. Veel sterkte en drinkse!
ik zou inderdaad even naar de nacht dokter gaan die kan het ook bepalen en zeker als je nog gaat kamperen dit weekend. veel beterschap. groetjes tascha
Ik heb al heel vaak blaasontsteking gehad. Moet dan vaak, maar kleine beetjes plassen en het voelt branderig met plassen. Verder geen klachten. Met veel water drinken gaat het bij mij vaak vanzelf weg. Als je er te veel last van heb zou ik ook even naar de HAP gaan...Sterkte meis!