Hoe vallen Mexx spijkerbroeken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Yummy, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik wil online een paar leuke spijkerbroeken voor mijn zoontje kopen maar ik twijfel enorm qua maat.
    Ik heb al lange tijd geen spijkerbroeken van Mexx meer voor hem gekocht en vraag me dus af hoe de "grotere" maten vallen?

Als een kindje 104 cm is, is de maat 104 van spijkerbroeken dan goed of zou je groter nemen?
    Ik wil dat de spijkerbroek meteen mooi zit en houd niet van op de groei kopen ;)

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Smal, niet zozeer klein.

Mijn zoontje past daar niet in, die is breed gebouwd en moet "baggy" of "loosefit" hebben.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Smaller en kleiner dan vele andere merken. Mijn dochter heeft van mexx minimaal een maat groter en mijn zoontje past er zowiezo niet in en is niet een te dik. Wel breed maar lengte en gewicht verhouding is prima. Voor smalle kindjes dus en zou een maat groter nemen

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    mn dochter had gister een mexx broek gepast..nou bij dr buik zat ie goed, maar hij was zoo lang.. ! en mn dochter is echt niet klein..

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    het merk bevalt mij eigenlijk ook niet zo qua maat

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Thnx allemaal!

Mijn zoontje is juist erg smal en lange benen. Ben net maar even naar de winkel gereden en heb de broeken daar met hem gepast.

Baggy, loose en regular zitten hem nooit zo mooi. Ik heb voor hem meestal Tommy Hilfiger & Diesel broeken, maar wilde nu eens iets anders proberen. Mexx en Retour zitten hem ook erg mooi blijkt nu! :)
    Uiteindelijk veel te veel kleding gekocht, ik had beter alleen online kunnen shoppen haha ;)

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mooi! Voor iedere bouw een merk hoor!

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Smal, maar niet extreem smal. En ik vind de lengte van de pijpen tot nog toe wel meevallen.

Deel Deze Pagina