Sinds gisteren ligt onze beeb anders dan anders, het voelt soms net alsof hij zijn handje het geboortekanaal in duwt Doet best zeer eigenlijk. Kent iemand dit gevoel?
Ik herken het van mijn vorige zwangerschap. Wesley zat dan daar ook met zijn handje(s) en ook nog te kriebelen. Ik vond dat verschrikkelijk voelen, niet pijnlijk maar gewoon totaal geen lekker gevoel. Hij heeft ook nog een tijdje andersom gezeten met zijn voetje daar en dan leuk gaan trappen, voelt alsof hij de vagina uit komt.
Mijn zoon lag ook de laatst weken met z'n handjes beneden. En steken dat dat deed! Hij is trouwens met handje naast z'n hoofd geboren, handje was ook blauw. Volgens vk heeft hij al lange tijd zo gelegen.. Vermoed dus vanaf dat ik dat steken voelde.. Arme ik en arm kind.
jah hier ook goeie steken en branderig gevoel bij me baarmoedermond op de echo zagen we dat hij zijn handje er af en toe naast zijn hoofdje legde en koppie zit bijna zo goed als vast dus vandaar
dat had ik ook bij mn eerste 2 zwangerschappen. ze zijn allebei geboren met t handje naast hun hoofdje, vonden ze waarschijnlijk een lekkere houding...alleen voor mama wat minder prettig! 3e zwangerschap had ik t niet en zij had dr handje ook gewoon langs dr lichaam....
Ook ik herken het van mijn vorige zwangerschappen. Bij deze nog niet. Bij de jongste was het helemaal erg, die voelde ik zelfs tijdens het persen, daar onder friemelen met zijn handjes.
Ik heb het sinds mijn dochter probeert in te dalen. Volgens mijn vk voel ik het deze tweede keer zo goed omdat alles al een keer opgerekt is geweest en alle spieren dus erg meegeven waardoor je het dan zo sterk voelt. Het is nietzo fijn, zeker niet als je loopt.