Vanavond komt schoonmoeders eten. Ik vind het al een opgave om elke avond te bedenken wat we weer gaan eten, maar we willen het toch een klein beetje speciaal maken vanavond in plaats van de standaard aardappel anders met groenten en vlees. Wat eten jullie wanneer je iets speciaals op tafel wil zetten, maar geen tijd hebt om drie uur in de keuken te staan?
Lasange? Mas met een salade erbij De lasange kan je nu al maken dan hoeft ie vanavond alleen nog in de oven
Dan maak ik gewoonlijk pappardelle met spinazie en courgette Pappardelle met courgette & spinazie - Libelle Lekker
Gevulde paprika met een frisse salade (Rijst koken, de laatste vijf minuten de paprika (met het kroontje eruit gesneden) meekoken. Gehakt rulbakken met een uitje, teentje knoflook, paprika/kerriepoeder, champignons & mais. Daar de paprika's mee vullen en bestrooien met geraspte kaas. Even onder de grill en klaar. Lekker met een sausje van curry gemengd met ketchup en wat oregano. Een groene salade van rucola,komkommer,bleekselderij en koude erwtjes met yoghurtdressing en je heb een lekker maaltje )
Ik heb vorige week moussaka gemaakt voor de familie. Lekker, kost een half uur voorbereiding maar dat kan ook een paar uur eerder, zodat je niet de keuken in hoeft als iedereen aan de borrel zit
Ik zet graag wraps (en evt. taco's) op tafel. Alle vulling in kleine schaaltjes en iedereen eet wat hij zelf lekker vindt. Altijd een succes en iedereen lust het. Wat ik tafel heb staan: - gebakken kipfilet met fajitakruiden - geruld gehakt met burritokruiden - komkommer - tomaat - bosui - mais (uit blik) - bruine bonen - zure room - salsasaus - guacamole - geraspte kaas
hmmm, goeie tips hier! Ga eens kijken voor de aspergerisotto!! Maar blijf vooral komen hoor met goeie tips, want ik zie ook allemaal ideeën voor gewoon met z'n tweetjes! Jammie!
Witlofschotel , prei schotel , bloemkool schotel vele soorten. Je hebt vast al gegeten maar mis voor een andere keer , Chilli con carne kan ook .