Overbeharing

Discussion in 'De lounge' started by Lovare, May 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,258
    6
    38
    Ik heb er helaas ook veel last van :( Ik vind het echt vreselijk, vooral de haartjes op mijn kin... Ik sta iedere ochtend te plukken met een pincet. Verder veel last bij mijn navel, bikinilijn en benen. Ik heb ook pcos en heb al erg lang last vd overbeharing.

Ik zit nu te denken om zo'n Braun Venus Naked Skin aan te schaffen. Die krijgt goede reviews en Braun heeft nu een €200 retour actie. Dan valt de prijs redelijk mee.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik las ook op internet dat het aan de pil kan liggen dat je mannelijke hormonen aan maakt.
    En je hebt ook een pil zonder dat hormoon,heb alleen nog niet geleden hoe en wat.

Sub-50-pil met ethinvlestradiol en norgestimaat

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik scheer al jaren m'n bovenlip. Het begon als hele lichte donshaartjes en dat ben ik gaan scheren, tegenwoordig elke dag, ook oksels en bikinilijn.. Benen vallen mee gelukkig.

4. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Door de pil had ik er ook veel meer last van.
    Nu zonder pil echt een stuk minder gelukkig!

5. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hier tijdens de zwangerschap van mijn dochter haartjes ontwikkeld onder mijn navel :( en dan naar beneden, het zijn er misschien een stuk of 15 maar wel zwart :( terwijl mijn overige donshaartjes gewoon blond zijn bijna niet zichtbaar, ik trek ze er altijd uit met een pincet want ik vind het zo lelijk en zo niet vrouwelijk. Ze voelen ook echt aan als stoppels als ze doorkomen. Verder hars ik mijn bovenlip maar meer omdat ik dit mooi vind dit zijn thank god geen zwarte haren maar gewoon blond ;) benen, oksels, schaamstreek scheer ik verder ( niet overtollig haar )

6. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Kan je niet beter je bovenlip harsen? van scheren voel je dan toch stoppels? lijkt me ook niet echt fijn als je aan het zoenen ben met je man.. je heb bij Kruidvat van die strips voor je gezicht.

Share This Page