De titel zegt het al. Wie test er wel voor de nod en wie niet? wat zijn jullie redenen? Morgen/overmorgen heb ik mijn nod. ik wil graag testen omdat ik gewoon ongeduldig ben en niet nog twee dagen wil "dromen" xxx
Ik zou niet willen testen voor de NOD, omdat ik bang ben dat het anders gaat tegenvallen. Maar ja dat zeg ik nu
Ik test niet voor NOD, probeer zelfs nog een paar dagen te wachten daarna hihi en al die nieuwsgierige dames op het forum maar kleppen dat ze dat echt niet uit kunnen houden en dat ze tog echt (NU) de uitslag willen weten
ik heb het vanoachtend gedaan 3 dagen voor ik kan testen maar heb zo veel klachten en een gevoel van JA ! hema test is posi en test van CB is een dun lijntje te zien... Eigenlijk doe ik dit elke maand omdat ik anders zo in spanning zit en dat kan ik niet gebruiken. Vanochtend dus voor 1e keer streepje stond ook te trillen en huilen en alles tegelijk pfffff maar streepjes zijn dun dus ik test donderdag opnieuw samen met mijn man ( als we het vol kunnen houden ) en dan geef ik pas aan dat ik zwanger ben als alles goed gaat... En ik weet het het kost geld en is zonde maar mij helpt het als mijn droom al in duigen ligt voordat de duivels komen .. raar maar zo is de spanning er wel af voor mij...
Ik niet. Je maakt het jezelf er alleen maar moeilijker mee. Als het negatief is blijf je hopen, en als het positief is blijf je bang dat het alsnog mis gaat wanneer je je menstruatie gaat krijgen. Althans ik zou dat hebben. Voor mij is testen voor de NOD echt geen optie.
Nog een dag voor NOD voor mij. Ik had vanochtend al getest...heeeeeel licht streepje. Dus weet ik het niet. Maar als er geen "ongi" si tot morgen ochtend ga ik weer testen en dan kijken. Maar achten tot morgen ochtens....vind ik erg moeilijk. Succes voor jullie test dan....laten wij hopen!
Emma, wat zou het geweldig zijn voor je! Spannend hoor, laat je eht weten als het 100% zeker zo is? Anouk ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Dat heb ik nou ook, amarja ik ben zo zenuwachtig dat ik ga twijfelen of ik moet testen... Tassie, ben je nou niet bang dat hij morgen ineens negatief is? xxx
Ik test niet voor mijn NOD, maak ik alleen mezelf maar gek mee! Ik heb in al die 17 maanden maar 1 test gedaan en die was zodanig teleurstellend, dat ik liever een paar dagen extra in spanning zit. Nu voel ik overigens altijd een week vantevoren al dat ik ongesteld ga worden hoor, door krampen en vreetbuien. Liefs Daffie
Hoi Dames, Ik heb vandaag ook getest maar niets! het was spierwit. morgen of overmorgen moet ik ongi worden dan moet je nu al toch (ook al is het maar een heeel licht streepje) iets zien? Ik denk gewoon dat ik niet zwanger ben. succes allemaal xxx bahar
He bahar, dat is balen zeg. Had je wel het gevoel dat je zwanger was? Ik denk dat je wel iets had moeten zien..Heb er niet veel verstand van hoor. Ik denk dat je toch hoop blijft houden he? xxx
Hoi Yustin, Ik had echt het gevoel dat ik zwanger was. Al een week lichte ongi pijntjes steken in mijn onderbuik enzo. Jaa das echt balen joh! want morgen (overmorgen) moet ik ongi worden dan moet je op z'n minst toch een hele vage streep zien ofzo. Weet jij wanneer jij je eisprong had? mijn eisprong had ik op 14 juni zou de innesteling misschien later zijn geweest (heb nog hoop hihi). x bahar
Ik heb vorige maand voor de NOD getest omdat ik geen hoop meer had (vanwege spotting, maar nog geen echte menstruatie) en omdat ik heel veel zin had om een wijntje te drinken. Dat zou ik niet doen als ik zwanger was natuurlijk. Test negatief, durfde ik nog niet te drinken. Want stel dat hij later alsnog positief zou blijken. Dus het doel waarvoor ik de test deed heb ik niet bereikt en ik ben later toch ongi geworden. Ik doe het nu ook niet meer. Als-ie negatief is, blijf je hopen en als-ie positief is, ben je misschien blij maar wordt je alsnog ongesteld als er iets misgaat met de innesteling. Ik zal niet meer voor de NOD testen daarom.
Ik dacht dat ik mijn eisprong had op de 15de. Op de 14de had ik een positieve ovu test... maar die zondag erna (dat was de 17de) had ik pijn linksonderin mijn buik, vlak bij mijn lies, dus dat was denk ik mijn eisprong. Wanneer de innesteling is weet ik niet...Ik heb niets meer gevoeld, alleen nu vanaf gister krampjes (ongigevoel) Zou zo mooi zijn voor je als het toch raak was... xxx
hai Yustin ik heb 1 dag voor mijn nod getest en deze was heel erg negatief, maar kijk eens naar mn banner het beste kan je afw88 tot na je nod, want voor je nod kan die nega uitvallen terwijl je toch zwanger bent (kijk maar bij mij) knuffel Little Hope
Ik heb 1 keer een test gedaan 1 dag voor m'n nod. Deze was positief en dus dacht ik zwanger te zijn. Ik had nog een test in huis en die heb ik 2 dagen later gedaan (1 dag na nod dus) en toen was hij negatief.....lullig! Voor mij dus geen testen meer voor nod.
Jullie reacties te zien is het dus echt beter om te wachten tot morgen of overmorgen.. Ik moet er nl niet aan denken dat ik vandaag positief test en morgen negatief..
Ik test pas na mijn NOD, zelfs twee, drie of vier dagen erna. Vorige keer waren de testen zo teleurstellend, dat ik gewoon netjes en "rustig" blijf afwachten.
Ik heb na mn NOD nog negatief getest, pas 2 of 3 dagen later had ik een (heel licht) positieve test. Ik zou (hoe moelijk het ook is) wachten tot na je NOD, ervoor testen heeft volgens mij nl weinig zin.