Hallo, ik ik was 4 dagen overtyd.heb een predictor test gekocht en 2 strepen waarvan 1 heel vaag was.kv test gedaan was negatief.maar ben ondertussen donderdag wel ongesteld geworden.ik weet het echt niet meer? zyn er misschien meer dames die dit hebben meegemaakt of zouden jullie my advies kunnen geven wat ik nu kan doen?
Ik vond predictor echt een rotmerk.. Daarmee tesste ik negatief terwijl ik wel zwanger was (had al echo gehad en alles) en positief terwijl ik niet zwanger was en gewoon in me ongi zat. Dus ik zou ander merk nemen.. En je zegt dat je ongi bent geworden, misschien langere cyclus gehad deze x dat je daarom dacht overtijd te zijn?
ja t zou kunnen,had vele verhalen gelezen van andere vrouwen die dat ook hadden.en dat t een pril begin was maar dat t gewoon met de menstruatie mee is gegaan.maar heb volgende een afspraak met de dokter dus ik hou je op de hoogte. groetjes
haai haai ik zou even de zoekfunctie hier gebruiken en dan predictor intikken... die dingen deugen voor geen meter. ik heb ook al 2 keer achter elkaar positief ermee getest, maar de kruidvat test was hartstikke negatief en werd gewoon netjes ongesteld elke keer.... dus ik zou er gewoon vanuit gaan dat je niet zwanger bent. kruidvat is namelijk heel gevoelig en die dingen kloppen ALTIJD