Ik zou ook pfeiffer vermoeden, ik heb het zelf gehad en manlief nog niet zo lang geleden dus ik herken het wel. Laat haar iig bloedprikken hiervoor, kwaad om na te kijken of het daadwerkelijk pfeiffer is kan het zoiezo niet. Als het niet zo is dan weet je dat iig met meer zekerheid. En wat betreft FB: gewoon plaatsen wat jij wilt. Als iemand zich er aan stoort kan diegene de instellingen veranderen.
het gaat iets beter nu rond 38' begin sterk te vermoede dat het de griep is. Ze is ook afgevallen . Nu begint ze gelukkig weer wat te eten. chips soepstengels. pfff hoop dat ze het ergste heeft gehad. ben en was bezorgd. Als of ze een jasje uit gedaan heeft. pfff als het om je kinderen gaat een je het niet bij ze weg kunt nemen.
Vanavond had ze 38.5 en heb een paracetamol gegeven. Nu net werd ze huilend wakker. En was drijf nat. Of de koorts gaat nu zakken of .. het blijft hier na weer om hoog gaan in elk geval bel ik morgen ochtend toch weer de ha. Ze is nu van af dinsdag ziek. En al twee keer dus bij de ha/hap geweest. Vandaag leek het wat beter te gaan. Of het is een soort na koorts of ???.. Al met al blijft het mij nog niet lekker zitten. Voel me over bezorgd. Ben ook nog maal niet iemand die het hier steeds neer zet. voel me een beetje machteloos. Hopelijk is het ( snel voor bij ook voor mijn kleine meisje) Vanmiddag heb ik haar al vast een sinterklaas cadeautje gegeven. Ik was dora aardig zat en ach vooruit zieke kinderen verdienen eens wat anders en ze heeft fijn met haar treintje gespeeld ze knapte er idd wat van op ze heeft een paar chipjes op een paar stukjes appel en hapje brood geen avond eten. Wel een paar flessen chocolade melk en wat limo en sinas. Ja nu mag ze van mij alles even alles eten en drinken.
Waarom denk je aan pfeiffer? Als kinderen ziekjes zijn zijn ze toch vaak moe en eten en drinken ze niet tot weinig. En juist als ze chips en chocolademelk binnen houden zal het naar mijn mening wel meevallen, maar dat is mijn mening hè. Misschien kun je als ze iets wil eten iets geven waarvan ze kan aansterken, stukjes paprika, wortel, etc. Of lekker een smoothie maken. Maar als de temperatuur ietsje aan het zakken is, is mijn ervaring dat ze niks krijgen en dat ze er van uit gaan dat ze een virus hebben. Maar dat is wel per ha verschillend hoor. En dat ze wil spelen en op de laptop wil is geloof ik ook een goed teken. Kindjes verschillen natuurlijk, maar als dochter ziek is wil ze ook niet op de iPad (en dat komt echt niet vaak voor hoor ) Zieke kindjes zijn wel altijd zielig vind ik (en vinden ze zelf vaak nog meer, haha), je voelt je zo machteloos he. Sterkte in elk geval!