overbezorgd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Crazy angel, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Hallo allemaal

ja, mijn schoonbroer kwam op bezoek, hij had mn meisje al een hele tijd niet gezien
    en was helemaal enthousiast.. misschien een beetje te enthousiast...

ik had het niet de hele tijd gezien... maar volgens mij speelde hij een beetje
    te hard handig met mn baby
    ik ben heel bang voor het Head-shaken-syndrome..
    kan dat als je baby omhoog in de lucht word getild zeg maar, en dan
    omhoog en omlaag gaat...?

klinkt nogal suf, maar hij deed het echt hardhandig... althans
    ik ahd het niet goed gezien helaas maar volgens mij werd ze een beetje doormekaar geschud...

vind het naar om dit te posten, want het gaat wel over de broer van mijn man
    maar ik ben wel bezorgd over dit syndrome... en weet niet hoe snel een baby dit kan krijgen...

niemand heeft haar uit boosheid door elkaar geschud...
    maar het ging me wel even te hard...

2. Niet meer actief

Niet zo druk maken! Als er iets mis is met je baby merk je dat gauw genoeg!
    Als haar gedrag en uiterlijk niet veranderd is, dan is er niks aan de hand.
    Ik denk dat je je een beetje overbezorgd maakt!

3. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    voor de rest merk ik geen verschil bij dr

alleen een beetje huileriger...
    maar dat kan ook van wat naders komen

(edit;)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou, ik denk eerlijk gezegd dat je je echt geen zorgen hoeft te maken daarvoor hoor. Bij Milan is het echt zo: hoe wilde hoe beter. Dus die wordt ook geregeld de lucht in gedaan en dan wat op en neer. Het gaat er dan redelijk wild aan toe (niet té wild natuurlijk ;)). Hij vindt het alleen maar superleuk hoor!

Maar als je je er zelf niet prettig bij voelt zou ik het gewoon eens bespreken met je man en je zwager, en dan wel duidelijk uitleggen dat je bang bent voor dat syndroom en dat je dus niet boos bent op hem om wat 'ie heeft gedaan.

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nee hoor kan geen kwaad, deed ik zelf ook.
    Het is pas ernstiger als je kind echt geschud word, als je snap wat ik bedoel van achter naar voor.

Misschien heeft ze iewat veel prikkels opgevangen ervan waardoor ze wat huileriger is?
    ALs je t niet vertrouwd kun je altijd nog bellen natuurlijk.
    Desnoods tegen je schoonfam. zeggen dat je het wat zachter wilt?
    Geen idee hoor, ik maak er zelf niet echt een punt van.

6. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ze werd zeg maar in de lucht gegooit en dan weer opgevangen..
    wat ik zelf niet zo snel zou doen..

doen jullie dat wel? ik heb echt geen idee hoeveel zo'n hoofdje aan kan..

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Een baby kan best veel hebben, maar ik zou het heel vervelend vinden als iemand iets met m'n baby zou doen wat ik niet zou willen.
    Vaak zijn mannen toch wel wat wilder met kids dan vrouwen. Als je zoiets niet wilt hebben, moet je het gewoon echt zeggen.

Zo wou mijn zwager (is het soms besmettelijk onder zwagers) Jesse steeds onder z'n voetjes kietelen, maar ik heb gewoon gezegd dat ik dat niet wil hebben, omdat hij toen z'n voetjes nog niet kon terugtrekken.
    En hij heeft het goed opgepikt, hij heeft het nooit weer gedaan.

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja hoor, om hoog gooien en weer opvangen doe ik elke dag hoor. Vind hij alleen maar erg grappig. Daar krijgt niemand head-shaken syndroom van.
    Dus ook ik zeg niets aan de hand. Maar als je het niet prettig vindt dan zou ik dat tegen je schoonbroer zeggen.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het zelf ook geen prettig gezicht als ze haar hoofdje even niet onder controle kan houden doordat iemand iets te enthousiast met haar speelt. Het zal vast geen ramp zijn, maar ik vind het toch wat eng, dus ik zeg er ook wat van. Gewoon gelijk hoor, zo van; ow pas op voor haar nekje hoor. En of het dan erg is of niet; ik vind het echt eng en wil ook geen enkel risico nemen wat dat betreft, dus dan doet diegene het maar niet, zodat ik me ook geen zorgen hoef te maken.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vind je echt niet overbezorgd! Maarre wat je omschrijft wat hij gedaan had, zou ik zelf absoluut niet goed vinden... Hier was het ook altijd hoe wilder hoe liever, maar dan wel door ons. Ik wilde absoluut niet dat anderen zo wild met hem deden... Daar kon ik echt niet tegen. Nu vind ik het anders, hij kan zelf aangeven. Maar dan nog, er mag niemand met mijn kind "gooien".

Maar ik zou me niet te druk maken, dat schud syndroom krijg je van echt extreem schudden.

Deel Deze Pagina