overbezorgd?

Discussion in 'Verzorging' started by Ivka76, Jan 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ivka76

Ivka76 Actief lid

Mar 10, 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    Ik plaats mijn bericht ook even hier, als dat mag, staat ook bij baby & dreumes, maar nog geen reacties (beetje ongeduldig :oops: )

Hallo mama's,

Sinds begin december gaat mijn meisje naar het KDV en daarna is ze al regelmatig ziek geweest. Het begon met een periode van slecht drinken en spugen (maar dit kan ook een reactie zijn geweest op de 3e inenting die ze destijds heeft gehad), twee weken daarna werd ze snotverkouden en moest veel hoesten en afgelopen woensdag begon ze ineens weer hevig te spugen ( 5 voedingen achter elkaar eruit gespuugd).

Al die keren heb ik diverse malen contact gehad met het cb, de huisarts of de huisartenpost en uiteindelijk is ze ook iedere keer nagekeken door de huisarts op uitdroging, oortjes en longetjes. Iedere keer bleek er gelukkig niks aan de hand te zijn en zelf blijft ze er ook lekker vrolijk onder en lijkt nergens last van te hebben.
    Ik begin me onderhand een overbezorgde moeder te voelen die voor elk wissewasje de dokter belt. Ik durf niet op mijn eigen intuïtie te vertrouwen, bang dat ik iets over het hoofd zie. Ik heb gelukkig een begripvolle huisarts die het niet erg vindt om haar eventjes na te kijken, maar ik blijf elke keer zo onzeker..

Zijn er nog meer mama's die dit herkennen, of die tips hebben om hiermee om te gaan, of hoort dit gewoon bij het moeder-zijn?

Liefs,
    Ivka

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Aangezien je een vraag maar 1 keer mag stellen. Doe ik deze dicht.

Share This Page