Ik de Stokke mycarrier gekregen maar nu ziet hij er heel ingewikkeld uit. Heeft iemand ervaring met de Stokke en is het veilig voor mij kindje?
Het is niet onveilig, maar ook niet ergonomisch. Ik zou hem terug brengen en via bijvoorbeeld babybij.nl een ergonomische kopen. Is beter voor jullie allebei en ik vind mijn tula ook best makkelijk
Hij is veilig, in de zin van: kleine kan er niet uitvalken. Maar ze zijn niet echt gezond voor rug en heupjes. Zou hem wegdoen en een ergonomische kopen. Stokke beweerd dat dit ding ergonomisch is maar dat is niet zo.
Die stokke is volgens mij een stuk beter dan de babybjorn, maar ik vind het nogal een gevaarte... En ik zie ook niet dat de beentjes ondersteund worden tot in de knieholtes, maar iig wel duidelijk meer ondersteuning dan bij de babybjorn. Tja, ik zou zelf voor een mooie doek of drager bij babybij.nl gaan kijken en de Stokke terug brengen...
Ik heb zowel een draagdoek als de mycarrier draagzak. Ik vind de draagdoek persoonlijk veel fijner dan de draagzak, maar mijn man draagt weer liever met de draagzak. Het is heel persoonlijk en het ligt ook een beetje aan je doel. Binnenshuis of voor langere tijd gebruik ik altijd de draagdoek, moet ik even snel een winkel in en is de kinderwagen niet handig, dan gebruik ik de draagzak.
Ik vindt het een super draagzak, eens dat hij niet heel ergonomisch is (wel beter als de baby bjorn) maar hij zit gewoon heerlijk ons hummeltje weegt alweer 8 kg en nog steeds nergens last van met dragen!
Maar waarom zou je je kindje in een niet ergonomische drager doen als er veel beter te koop is. En die dragen ook gewoon hardstikke fijn! (misschien nog wel fijner)
Omdat mij op dat moment inderdaad door Prenatal verteld werd dat het een ergonomische draagzak is. Nu blijkt van niet maar ik gebruik m alleen op zondag in het bos 30 minuten en voor die tijd is hij prima in gebruik en ik heb natuurlijk niet alle draagzakken omgehad met een kind van 8 kg erin dus over andere kan ik niet oordelen. Voor mij bevalt de Stokke prima!
Fijn dat je hem terug kan brengen! Hij is opzich niet slecht, al een stuk beter als veel bungels maar het kan echt een stuk beter. Zo is de stalen stang in je rug echt totaal onnodig en lijkt me ook onprettig. En 't is nogal een gedoe je kindje er in te doen of hem om te bouwen van rug naar buik ( En wij wisselen nog al eens af, dochter zit normaal op de rug, weegt 14 kilo is bijna 2 maar als ze heel moe is, of het heel erg druk is ( Bv dierentuin, sinterklaas ) dan doen we ze echt op de buik. Met onze dragers is dat een kwestie van draaien naar je buik en klaar. Daarbij is hij ook gewoon heel erg duur, voor 150 euro kan je een veel betere ergonomische drager kopen zoals manduca, ergo, storche, bondolino, beco, boba.
Tula Verder dus eens met Suusjeuh, hier wisselen we ook af en dat is heel makkelijk. En de printjes zijn ook zooooo leuk! Wij hebben er 1 met uiltjes