Mijn zoontje herken ik vandaag even totaal niet. Er is echt iets aan de hand. Vanmorgen al een beetje huilerig uit bed. Normaal is hij super vrolijk. Na het eten was hij vrolijk. Om 11 uur begon hij ineens te huilen krijsen gillen. Kiezen dacht ik. Dus dentinox gegeven. Hiep niet. Dus zetpil er in. Even bij de visjes kijken buiten en toen ging het weer. Maar hij bleef wat zeurderig. Om 12 uur begon hij weer te huilen. Honger dacht ik. Nou kreeg er geen kruimel in. Wel een paar slokjes water en hij bleef gillen en krijsen. Rond kruipen. Zitten. Kruipen. Zitten. Kruipen. Liggen (viel bijna in slaap) weer huilen. Weer zitten en kruipen. Stik onrustig dus. Zo ken ik hem totaal niet. Dus ik de huisarts gebeld. Kan pas om 14.40 terecht. Toen ik aan de telefoon zat kwamen er wel een paar flinke stink winden uit. Nu is hij krijsend in slaao gevallen.. Ben ik over bezorgd? Heb dit nog nooit meegemaakt En hij heeft wel een variatie op zijn hart (Wat volgens de artsen geen invloed oud op hem heeft) maar ook daardoor ben ik bezorgd als hij zo huilt en uit zijn doen is en een zetpil niet werkt.. En helemaal dat hij op de vloer bijna in slaap. Viel.. dat heeft hij echt nog nooit gedaan. Zijn normale bedtijd is 13.00 en ook dan zit hij nog een half uur in bed te spelen..
Net bij de huisarts geweest. Hij blijkt een verstopping te hebben.. kind heeft dus gewoon buikpijn.. arm ventje..
Och lieve dame, ik wou net vragen flinke buikpijn maar ja dus. Evt lekker in een warm badje? Buikmassage? En hopelijk is alles er gauw uit! Nog iets mee gekregen voor de verstopping?
Ah gossie buikpijn is zo vervelend voor die kleintjes! Een babymassage kan idd verlichting geven, ook een lekker warm badje!
Ik zou me ook zorgen maken hoor! Je moedergevoel moet je altijd naar luisteren! Wat sneu een verstopping, wat de dames hiervoor al zeggen, lekker masseren, warm bad en hopelijk is hij er snel vanaf!
Ik denk dat ik me hier niet zo druk om zou maken. Ook kinderen kunnen zich soms niet lekker voelen en dat gaat vaak gewoon weer over. Maar je hebt je gevoel gevolgd en dat is natuurlijk prima. Hopelijk is het snel verholpen bij je zoontje.
Ze hebben zo hun buien, nu was er dan wat meer aan de hand maar ook met gewoon keelpijn hebben wij dat hier hoor. Ik leg dr dan wat eerder of vaker op bed, ze zit zichzelf in de weg anders na flink tukken voelt ze zich net weer wat lekkerder en kan ze weer eventjes spelen. Verstopping hier nog nooit last van gehad langer dan een dag duurt t nooit voor een luiertje welbehagen, kan een paar uur verschil in zitten maar dan heb je het ook wel gehad. Warm badje helpt vaak wel, tummytub (als nog past) is helemaal fijn vanwege de houding mijn dochter had vroeger mega krampen eenmaal in t warme water was dat al minder en tummytub hielp dan beter dan badje, wees wel voorbereid op evt drijvende onderdelen dat kwam hier ook los namelijk.
Tummytub past niet meer hoor. Haha Hij is 13 maanden. Hij poept sowieso onregelmatig. Soms 2 dagen niet en dan dag 3 krijg ik me daar een luier! Hij heeft ook wel last van doorlopende kiezen. Ik ken hem zo totaal niet. Hij is echt geen aansteller. Hij heeft van 3 tot 5 nog gehuild. Gelukkig wel avond gegeten (hij wilde vanmiddag echt niks eten en drinken) en een pakje drinken leeg gedronken. En ja gepoept. En nubstond hij weer te dansen voor de tv. Gelukkig maar. Ik kan daar zo slecht tegen. Mn kereltje die pijn heeft. Zou dan z3lf haast mee gaan brullen. Maar daar hebben we allebei niets aan.
Och heel herkenbaar hoor, ik had laatst een ziek mannetje met een longontsteking en hij lag echt met hoge koorts voor Pampus op de bank, nou ik kon wel huilen. En jij kent je kindje het beste hè , als jou gevoel zegt dat het niet klopt en hij heel anders is dan anders, dan gewoon actie ondernemen. Dat andere kindjes vaker zo een bui hebben zegt niks over de jou kleintje! Fijn dat hij vanavond weer stond te dansen!
Ik snap je goed. Toen mijn zoontje afgelopen winter oorontsteking had, had ik ook meteen door dat er iets aan de hand was vooral doordat hij totaal niet zichzelf was qua eet- en slaapgedrag. En pijn/ziekte bij mijn kinderen vind ik ook verschrikkelijk. Heb liever zelf ergens last van. Maar fijn dat hij gepoept heeft!