help, sinds een paar dagen heb ik dit...

Discussie in 'De lounge' gestart door baby90, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Een paar dagen geleden was ik aan het zwemmen bij mijn moeder in de tuin. De chloormeter was kapot (achteraf) want hij gaf constant te weinig aan. Mijn vriend heeft er dus echt veel te veel in gegooid. Ik heb toen wat water binnen gekregen, maar ook erg diep in mijn oren (ik heb nu oordopjes gekocht). Later die avond kreeg ik pijn in mijn rechterkaak. De volgende ochtend werd ik wakker met nog meer pijn.. kauwen ging haast niet meer.. en toen voelde ik dat mijn lip dik was. Verder geen aandacht aan besteed want mijn kaak was pijnlijker en de zwelling was zo weg. Nu een paar dagen later.. elke ochtend die zwelling gevoeld maar die was ook zo weer weg. Mijn kaak doet bijna geen pijn meer.. en nu voor t eerst dat ik in de spiegel kijk wanneer ik die zwelling heb en ik schrok me rot! Hij staat er nu nog steeds, ik heb wel t idee dat t nu weer kleiner word. Weet iemand wat dit is???

2. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben je niet gestoken geweest zonder dat je er erg in had. In je slaap misschien. Verder weet ik het echt niet maar wel beterschap ermee. En anders even HAP bellen ter info.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Bizar!

Ziet er idd uit als een insectenbeet.
    Heb je cetirizine in huis?

Die oor/kaakpijn kan komen van water achter je trommelvliezen.

Ik ben zelf allergisch voor chloor en het eerste waar dat zich manifesteert zijn mijn ogen: knalrood worden ze! Verder krijg ik bloed/korstjes in mijn neus.

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Retourtje dokter!

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zwembadbacterie? Daar lijkt het wel op.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb dit ook eens in de zoveel tijd, maar bij mij kunnen ze er niet achter komen wat het is. Ik heb alle allergietesten al gedaan die er zijn!

Sterkte, hoop dat het snel wegtrekt.

7. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    He dat heb ik ook!! Nooit geweten dat dat bloed in m'n neus ook van chloor kwam, ik dacht gewoon iets van hooikoorts/droge lucht :) Maar bedankt!!

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Het is nu weer aan het wegtrekken om vervolgens morgen ochtend weer terug te komen.
    insectenbeet lijkt me raar, het is er alleen 's ochtends vroeg. Retourtje huisarts kan wel, maar dan is het waarschijnlijk al weg. Het is echt sinds dat chloor in mijn oor.

Wat is cetirizine? of vraag ik nou iets heel doms:p

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Foto maken en de vroegste afspraak bij de huisarts?

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik denk echt een zwembadbacterie. Heb ik ook gehad.

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Cetirizine is een antihistaminicum dat helpt bij allergische reacties.

Als het weg trekt en terug komt, dan is het wsl geen insectenbeet.

Een zwembadbacterie klinkt niet fijn, daar zou ik dan de hap-arts even naar laten kijken, misschien dat je ab nodig hebt.

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dames, wilde nog even melden dat ik er vanochtend geen last van heb gehad:p
    Gelukkig...

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    waarschijnlijk reactie op een muggebeet geweest :) Van mij zag er ook zo uit haha en duurde ook even voor het weg was. Heb ook al een keer een enorm dik oog gehad voor een paar dagen door een mug grrrr.

14. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Een mug? Wat raar zeg! Haha, nog nooit gehad.. nou dat raadsel is ook weer opgelost gelukkig :) ...

Deel Deze Pagina