ik ben op zoek naar slofjes/schoentjes die warm zitten voor mijn dochtertje. Ze heeft nu slofsokjes van de hema, die zijn handig voor binnen. Maar niet voor buiten. Daar krijgt ze koude voeten in. En ik zoek iets waarin ze warme voeten krijgt en die goed blijven zitten. Nu heb ik wat zitten googlen en kwam het volgende tegen: boumy: Jeans Navy | Boumy - Leren babyslofjes kiddypads: http://www.kiddypads.com/kiddy-pads-champ-fuchsia-p-1165.html?osCsid=tblpgmatrla3lcm9uelrb7u094 aapie: Leren babyslofjes | Babyschoenen allen mij onbekend, maar wellicht dat er hier moeders zijn die ze kennen en kunnen vertellen of dit wat is? alvast bedankt!
en blijven de voetjes ook echt warm? want als ik nu naar buiten met haar ga worden die voetjes zo snel koud, zelfs als ze in de voetenzak zit.
wij hebben winterboots van aapies en die zitten heerlijk warm en het is haar nog niet gelukt om ze uit te trekken.
@ vlindermoeder, gaan die winterboots dicht mbv klittenband? die winterboots van aapie zijn inderdaad leuk!
De schacht bestaat uit 2 delen bij elkaar gehouden door 2 elastieken. Je kunt ze dus goed wijd maken met aan trekken en daarna zitten ze goed stevig om haar voetjes .
Hier ook de aapies winterboots, staan leuk (ook bij een jongen dus), zitten lekker warm want mijn zoontjes voeten voelen warm aan als ik ze uittrek en blijven goed zitten!
Wij hebben ook altijd aapie slofjes gehad.. ideaal, lekker warme voeten in de wagen en veel grip bij het leren staan binnen... Onze zoon heeft erop leren lopen en in het voorjaar toen hij net kon lopen heb ik hem er ook buiten op laten lopen... Toen was het dus als warm buiten...
oke das duidelijk, werken jullie allemaal soms bij aapies? Ik heb vant weekend bruine laarsjes gekocht bij de hema, met zachte voering van binnen en klittenband. Maar die dingen blijven niet zitten, beetje irritant. Bedankt voor jullie reacties, ik ga eens kijken bij aapies.
Ik hou van "zootjes". Ze sluiten goed om de enkeltjes en blijven dus altijd zitten. Ze zijn van leer en je hebt ze ook in een gevoerde versie.
ben gegaan voor de winterboot van Aapies, snelle levering, goeie service en wonder boven wonder zitten ze goed en blijven ze nog zitten ook!!! bedankt voor jullie reacties en tips
Ik has slofjes voor haar, maar bleven niet goed zitten. Heb nu falke catspads gekocht voor haar en blijven goed zitten. Het zijn een soort dikke huis antislipsokken, wij hebben ze in het licht grijs.
Misschien heel suf, maar momenteel hebben ze kei leuke leren/katoenen slofjes bij de Wibra In beige, roze en blauw voor 5 euro! En ze zien er gewoon uit zoals die oxxy of boumy slofjes Savira trapt de meeste schoenen en sloffen binnen een kwartier uit maar deze blijven best goed zitten! Heb meteen nog een paar in een maat groter gehaald