Hallo Als het broertje van onze dochter is geboren, mag ze trakteren op de speelzaal. Heeft iemand leuke ideeën voor een traktatie met iets leuks én iets lekkers? (beschuit met muisjes lijkt me nou niet bepaald handig op de psz) Alvast bedankt.
Ik dacht zelf meer richting blauwe en witte spekken, maar zou niet weten waar ik dat kan halen? Roze spekken hebben ze wel in de supermarkt, maar blauwe niet. En iets leuks voor erbij, speelgoedje ofzo.
Jelle heeft zelfgebakken minimuffins getrakteerd. Ik had er roze glazuur opgedaan en dan in de roze en witte muisjes gedoopt. Door het glazuur worden de muisjes ook zacht en zijn ze makkelijk te eten voor die kleintjes.
Hier hadden wij de nijntje koekjes van 12+ het jasje versiert met roze muisjes. Had ik ook op dit forum ergens gelezen.
Oké, bedankt. Zal ik even bij Jamin kijken. Hier op de psz is het ook gebruikelijk dat ze er iets leuks(klein speelgoedje) bij trakteren. Hebben jullie daar nog suggesties voor?
Nou, ben nog even op pad geweest vanmiddag. En bij Jamin witte en blauwe spekbollen gehaald(lekker) En ben nog ff bij de Action naar binnen geglipt en zag daar mini babypopjes met roze en blauwe pakjes voor 99 cent. Dus dan wordt het zoiets als de foto hieronder. Is het wat?