overbodige informatie..

Discussion in 'De lounge' started by zonnetjes, May 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ja inderdaad. Mensen zeggen soms dingen zonder er over na te denken wat het eigenlijk met iemand doet.
    Als iemand zwanger is weet je altijd wel een verhaal over hoe het mis ging bij iemand, gehandicapt kindje, zware bevalling of wat dan ook. Maar moet je dat zeggen? Houd het lekker voor je.

2. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    de mc wordt zelfs aangeraden voor kindjes die bijvoorbeeld last hebben van voorkeurshouding en daardoor slecht kunnen ontspannen... Doordat je kindje een beetje gebogen zit worden de nekspieren enzo wat uitgerekt en daardoor kunnen kindjes bijvoorbeeld opeens weer poepen terwijl ze daar eerder moeite mee hadden. Veel huilbaby's zijn dan ook stil in de maxi-cosi. Natuurlijk moet je je indd wel aan de richtlijn van max 2 uur per dag houden... gewoon van je af laten glijden dus!

3. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Laat lekker gaan meisje, niet te veel van aantrekken. Als je alles op een rij gaat zetten is nooit iets te goed voor je kindje, het mag niet te lang op de rug, neit te lang in de max en noem maar op.

Vriendin van mij is heel makkelijk als ze boodschappen doet neemt ze de draagzak mee, om het half uur wisselt ze af. En thuis lekker gewoon in de box.
    Nu is haal kleintje al 5 maand, en draagzak wil niet echt meer, maar goed tis maar een tip ga je boodschappen doen ofzo, probeer een beetje te wisselen, en voor de rest, ken een meid die heeft vergroeien, nog nooit in een maxi gelegen.

4. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Pfff wat overdreven zeg...
    Ik zal zeggen mens waar bemoei je je mee?
    Ik heb bij allebei mijn kinderen de maxi-cosi gebruikt als ik ff snel de stad in moest en ook als we een langere autoreis maakten.
    Na anderhalf uur stopte we langs de weg en haalde ik mijn kind er even uit om ff te bewegen en ff een andere houding maar denk niet dat een kind daar dan zo snel vergroei-ingen??? van kan krijgen...;)

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ik vind eigenlijk ook dat de MC voor in de auto is.. vind het maar raar om een autostoel op een kinderwagen te zien..
    maargoed dat is mijn smaak hihi ;) , enne, vergroeiing van ff hup hup, nehh dat zal wel meevallen!

6. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

Nov 18, 2008
    183
    0
    0
    Wat een vreselijk mens, maar ja, anderen schijnen hun ervaringen met je te MOETEN delen als je een dikke buik hebt of een baby in de maxi cosi. Tja, laat het van je afglijden!

Ik deed mijn dochtertje ook altijd even snel in de maxi cosi als ik boodschappen ging doen. Mocht het toch wat langer duren of zo, ging ik gewoon ff ergens op een bankje zitten of koffie drinken en dan haal de ik haar er even uit. Heb wel altijd op de 2 uur max gelet.

7. Alita

Alita Niet meer actief

Pffff leuk zo`n opmerking!!
    Maar goed even snel naar de winkel ermee kan heus geen kwaad hoor....niet langer dan 2 uur erin laten zitten idd.....

Als je kind is vergroeid door de mc dan zit je kind er waarschijnlijk de hele dag in, mischien ook gebruikt als wipstoel?

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ohhh haha had het kunnen weten :)

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    sow zeg, hoeveel uur gaan er bij jou in een dag :p.

10. Alita

Alita Niet meer actief

hahah ja idd:D

Share This Page