hey dames, even een een vraagje wat vinden jullie van verzend/administratie kosten als je online iets koopt ?? En tot welk bedrag vinden jullie schapppelijk en dan bedoel ik post wat door de brievenbus past ! knuff
verzendkosten gewoon t normale, ligt eraan hoe zwaar het is Administratiekosten eigenlijk nog nooit zo mee van doen gehad. Lijkt me eigenlijk dat dat nies zou moeten zijn. Dan moeten ze het maar doorberekenen in het product
oja sorry gaat om ligt gewicht pakketjes (klein zilveren armbandje oid) ben me er namelijk even in aan het verdiepen en zie regelmatig verzend/administratie kosten staan
Ligt eraan wat het is en hoe groot het bedrijf is. Maar bij brievenbus dingen alleen de standaard verzendkosten.
Ik zou zeggen: gewoon de reele kosten van het versturen (voor een klein dingetje ook al snel 2a3 postzegels). Administratiekosten vind ik altijd wat suf. Als ik iets in de winkel haal, betaal je ook niet los administratiekosten, dat zit gewoon in de prijs. Een product kan op i-net soms goedkoop lijken, maar als er dan euro's aan verzendkosten en administratiekosten bijkomen, is het net zo duur als ergens anders
Alleen verzendkosten en verpakkingskosten. Dus kost het twee keer 44 cent aan postzegels dan voor de enveloppe ook een klein bedrag rekenen. Bij zakelijke producten gaat het zo. Je moet namelijk ook de verpakking meenemen als kostenpost. 10 cent voor een enveloppe ongeveer denk ik.
dat bedoel ik dan idd met doorberekenen. Tel gewoon de verzendkosten en dan maak je het armbandje bijv 3euro ipv 2,80 ofzo, dan heb je je kosten er ook uit
bij mijn bedrijf is dit gratis een klant betaald hier niet voor. maar hoe groter het bedrijf hoe meer tijd er in gestopt moet worden , maar verder dan een euro is teveel xx
wij starten een lingerie webwinkel alles beneden de 40 euro word voor 2.64 verstuurd daarboven word het gratis verstuurd