Overburen naakt voor het raam - jullie mening

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 26 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.329
    2.040
    113
    Zet het ff in de buurtapp :roflmao:







    Nee serieus: als je ze niet goed kent zou ik het ook met een briefje doen. Zie daar geen probleem in.
     
    Kukido, Paardenbloem, Zara75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.552
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik sta ook wel eens naakt of in m'n onderbroek me om te kleden in de woonkamer of slaapkamer (ik kies graag grotere ruimtes uit dan een kleine badkamer, en in de woonkamer wissel ik regelmatig van broek omdat daar de kinderen zijn en ik zo nog zicht op ze heb). Maar hierachter zijn er niet zo heel veel mogelijkheden tot inkijk omdat die daken schuin lopen vanaf de 1e verdieping. Alleen nieuwe buren schuin achter hebben een dakkapel geplaatst en als je net op de ''verkeerde'' plek in je huis staat kun je wat zien, wat ik een paar maanden terug dus stond :rolleyes:
    Nu ja, jammer dan. Dan moeten ze maar niet uit dat raam gaan hangen ;)

    Maar ehm, om terug te komen op je post.. in de badkamer naakt staan vind ik helemaal niet raar hoor. Doen de meeste mensen toch als ze gedoucht hebben en/of zich omkleden daar? :rolleyes:
    Alleen: dat daar dus een megagroot raam is waar iedereen naar binnen kan kijken is minder handig.
    Als je er geen woorden aan vuil wil maken zou ik als ik jullie was gewoon een grote rol raamfolie kopen (desnoods met een leuk motiefje erin waar je zelf tegenaan zou willen kijken ;)) en die door de bus doen met de memo erbij ''alvast een vervroegd Sinterklaaskadootje, liefs van Sint& Piet'' of zoiets :D
     
    Kaatje92, Gewooniemand, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.475
    3.332
    113
    Je kan ook op jouw raam iets plakken met een tekst of een spandoek:roflmao::roflmao::roflmao:.....


    Zou ook gewoon een briefje doen,

    Beste buren,

    Het maakt ons niet zoveel uit maar zijn jullie er van bewust dat jullie erge inkijk hebben van uit de badkamer?

    Groetjes de buren van nm...




    Je kan het maar beter weten.
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Iets in deze trant gedaan. Gewoon kort, bondig en op een vriendelijke toon. Heb wel met in de bus doen gewacht tot er niemand thuis was:p
     
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja, gewoon iedereen aan de overkant. Maar dat zijn niet veel huizen want het zijn vrijstaande woningen
     
  6. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.246
    113
    En heb je jullie naam erbij geschreven?

    Zo jammer dat je het niet face to face hebt gezegd, dan hadden we gelijk een update hoe er gereageerd was. :roflmao: Nu moeten we wachten totdat ze iets voor het raam hangen... of dus niet. :p
     
    Iertje81, Paardenbloem, Zara75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Jep. Groetjes de buren van nr .....
    ;)
     
    Iertje81, Paardenbloem, Bailey07 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Als onze woningen inkijk hadden vanaf beneden had ik zo je buurvrouw kunnen zijn. Ik loop altijd naakt vanaf de badkamer naar de slaapkamer. Soms komt het voor dat dochter haar slaapkamer deur open staat en haar rolgordijn omhoog is. Als de buren (waarvan de tuin aan onze tuin grenst) dan ook boven zijn en uit het raam kijken zouden ze me kunnen zien. Maar dat is 8 stappen / seconden ofzo. Als ik een anoniem briefje zou krijgen zou ik er echt niets mee doen. Zouden de buren zelf aan de deur komen dat ze er last van hebben zou ik er rekening mee houden en dochter haar slaapkamer deur dicht houden als ik ga douchen. Dat de buren mij eventueel bloot kunnen zien kan ik niet wakker van liggen.
     
    bloem82 en Ysabella vinden dit leuk.
  9. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.937
    15.246
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit vind ik heel anders. Ik schiet ook weleens naakt over de overloop en een slaapkamer in maar bij Ts is het volgens mij dat ze uitgebreid voor het raam gaan staan showen en dat is wel een beetje apart ;)
     
    Gewooniemand en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik had alleen de op gelezen haha maar dat is zeker anders :roflmao:
     
    Nina Sanders en Anouk2005 vinden dit leuk.
  11. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Ik zou er niets mee doen. Als zij in een blootje willen staan moeten ze dat lekker doen. Wat betreft de kinderen ... in de zomer op het strand zie je ook genoeg topless vrouwen of met een iniminie zwembroekje dus weinig verschil vind ik. Zolang ze geen sex hebben voor het raam zou het mij niet storen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.475
    3.332
    113
    Misschien zit de buurvrouw ook op dit forum :roflmao::roflmao:


    Ach je hebt het goed gedaan. Stel ze hebben het niet door dan kunnen ze er wat mee en als het ze niet kan schelen zwaaien ze de volgende keer:)
     
    Beausecret en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.640
    2.375
    113
    Vrouw
    En daarna snel naar huis gerend en gewacht tot ze thuis kwamen? ;)
     
  14. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Haha ja een briefje maakt het wel wat ongemakkelijk zowel voor de buren als voor jou. Want je komt elkaar nog vast een keer tegen en dan weet je allebei wat er is gezegd. Kan je beter door de zure appel heen bijten en toch even langsgaan. Dan is het in ieder geval uitgesproken.. dat zou ik dan doen. :rolleyes: Nu inderdaad afwachten wat en of ze er wat mee doen.. ook weer ongemakkelijk. Als ik het briefje zou ontvangen zou ik aanbellen en uitleg geven ofzo haha.
     
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Vanochtend zaten de rolluiken dicht in de badkamer :roflmao:
     
    Beausecret, pardoes, Kaatje92 en 47 anderen vinden dit leuk.
  16. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Weet je in ieder geval ook weer dat het niet doelbewuste openbare swaffelaars zijn :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Iertje81, puzzelstukje, Shay25 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ik kreeg gister toch een briefje door de deur... Weet gelijk over wie dit topic gaat...



    Grapje natuurlijk
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Inmiddels in zn onderbroek aan het tandenpoetsen :rolleyes:. Een lelijke lichtblauwe met figuurtjes erop?
    Zolang het hierbij blijft vind ik het prima. :D
     
  19. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Hahaha de rolluiken pas open toen de boxer aan ging dus :roflmao::thumup:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Zo zie je maar, die mensen waren zich waarschijnlijk totaal niet bewust dat zij zichtbaar waren. Dan is het toch fijn dat ze nu bewust de keuze kunnen maken of zij zich open en bloot willen douchen en afdrogen of niet. Als iedereen zijn mond had gehouden, of in dit geval geen briefje door de brievenbus had gedaan, dan hadden ze misschien binnenkort wel naakt op internet gestaan. Daar heb je maar één zieke geest met een mobieltje voor nodig.
     
    Iertje81, Nina Sanders, Vergeten en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina