Overburen naakt voor het raam - jullie mening

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 26 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    @Madelie ik zou eerder concluderen dat ze de rolgordijnen dicht doen omdat het blijkbaar anderen stoort. Want het lijkt me dat je blind moet zijn wil je niet zelf snappen dat je door een groot, onbedekt raam zichtbaar bent als er ook nog eens huizen tegenover je staan..
     
    Sophie221 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Precies mijn gedachten ;)
     
    Boordevol en Roos12 vinden dit leuk.
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.175
    6.709
    113
    Dit is precies wat ik vind.

    En...het is maar bloot.

    Je kunt kinderen niet overal altijd tegen beschermen.

    Ik vind geweld en doctor pimple popper veel erger.


    [​IMG]
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Dr pimple Popper ook Wahaha wtf. Lekker random.
    Ik hou van dr Pimple popper :roflmao:
     
    Louise11110, Luna86, Bailey07 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.088
    570
    113
    NULL
    NULL
    Persoonlijk had ik me daar totaal niet druk om gemaakt.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  6. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.373
    8.467
    113
    Zou zomaar kunnen hoor. Maar er lopen daarnaast genoeg mensen rond die werkelijk niets doorhebben tenzij iemand het hen zegt.
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nou, probleem opgelost. Ik heb hier verder niets meer aan toe te voegen. Hopelijk geen naakterijen meer hier voor het raam. ;)
     
    Zara75, puzzelstukje, Gewooniemand en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.175
    6.709
    113
    ha ha....ja echt...ik kijk nog liever naar een voor mij onaantrekkelijke buurman dan dat ik kijk naar Dr Pimple popper. Horror.
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  9. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.181
    592
    113
    ts woont er sinds april en had het nog nooit gezien, dus vraag me af of ze uitgebreid staan te showen ;)
     
    Anouk2005, Neuzeke, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nouja, ook nooit op gelet. Tijdens mijn verlof ben ik natuurlijk overdag thuis en zit ik meer op de bank. Maar ik kijk niet continu naar buiten
     
  11. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Eerst was het je nooit eerder opgevallen. Je man zei er wat van, maar jij vond het geen probleem. Daarna duidelijk wel, want je houdt hun raam in de gaten, je stak een briefje in de bus en hoopt dat er geen "naakterijen" meer voor het raam komen.

    Volgens mij beseffen ze wel dat ze zichtbaar waren, want je buurman is wel nog te zien in onderbroek, dus lijkt het me dat ze het gewoon niet erg vinden, maar wel hun rolluik sluiten omdat jullie er wat over zeiden. Ik heb me meermaals omgekleed voor een groot raam, als je het niet wil zien moet je maar niet in mijn huis kijken.

    Misschien niet meer naar het badkamerraam van je buren gluren? Dan zie je sowieso geen naakterijen meer, of je buurman in zijn onderbroek.
     
    Miles, Niveah, NiVa0230 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    Nou sorry vind dat ook niet kunnen. En hoezo gluren als het raam groot en open ligt? Dat jij naakt Voor anderen normaal vind betekent niet dat je iedereen ermee moet confronteren.je mag dan wel in je huis zijn maar je gaat toch ook geen showtje geven voor het raam met als commentaar moet je maar niet kijken?
     
    Zara75, Zulema, puzzelstukje en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Als jij naakt voor een groot raam staat, hoeft niemand te gluren om je te zien. Dat ‘als je me niet wil zien moet je niet naar m’n huis kijken’ gaat in veel delen van Nederland niet op - ik kijk vanaf mijn eettafel nogal eenvoudig naar het huis van m’n overburen (en ik zie meteen 3 huizen dan), ik kan hooguit zelf alle gordijnen dicht gaan doen... maar dat vind ik een beetje de omgekeerde wereld.
     
    Zara75, puzzelstukje, Paardenbloem en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    O dit is zooooo herkenbaar. Alleen dan overkwam het mij zelf en kwam ik er zelf achter toen ik eens aan kwam rijden en 1 van mijn gezinsleden in vol ornaat in de badkamer zag huppelen. :o:. Wat bleek: ik had de luxaflex al die tijd de verkeerde kant op gedraaid staan. Dus je keek zo van onder af met gemak naar binnen. Damn wat baalde ik
     
    Ansel, NiVa0230, puzzelstukje en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    kijk hier merk je dat het blijkbaar niet de bedoeling is vanwege de reeds gesloten luxaflex alleen verkeerd om. Maar een raam dat gewoon geen bedekking heeft.. dan weet je het en kan eht je of niks schelen of je denkt zoals blijkbaar sommigen hier dat de ander maar niet moet kijken.
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  16. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Tsja, ze heeft blijkbaar verlof gehad, dus genoeg thuis en het is haar nooit opgevallen.. tot haar man er iets over zei...
    Dus dat ze het nu ineens iedere dag? ziet komt omdat ze gluurt
     
  17. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.317
    4.698
    113
    Vrouw
    Dat is toch niet gluren? Moet ze dan maar heel de dag naar der eigen grond kijken om verder niks te zien?
    Het is gewoon raar en belachelijk al zouden ze het echt door hebben dat iedereen ze kan zien. Waarom zou je voor een groot en open raam lekker in je blootje gaan staan? Nee ik vind het vreemd en geef ts groot gelijk dat ze er wat van heeft gezegd!
     
    Zara75 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    Je hebt de tekst niet goed gelezen. Haar man zei er wat van vóór haar verlof, maar toen kwam ze thuis te zitten en zag ze het ineens veel vaker, omdat ze wanneer ze op de bank zit, uitkijkt op het betreffende raam. Dat is niet gluren. Gluren is expres voor het raam gaan staan om te kijken of er iets te zien valt.
     
    Zara75, Mammavantwee en Gewooniemand vinden dit leuk.
  19. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Onze overburen hebben bewerkt glas maar je ziet wel contouren, een paar hebben er luxaflex voor.
    Ik ga er niet opletten, maar vooral als het donker is en ze zijn in de badkamer dan zie je het beter als er dus gewoon glas in zou zitten zou ik ze het laten weten.
     
  20. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik loop ook altijd in m’n blote reet over de boven verdieping en vergeet vaak de gordijnen. Jammer hoor, ik ga echt niet standaard alles dicht gooien omdat een ander kan kijken.
    Mijn huis, mijn regels ;)
     
    Roetje08, Kaatje92, dreumesje en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina