Overburen naakt voor het raam - jullie mening

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 26 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    En wederom de rolluiken dicht dus mijn briefje heeft geholpen! :)
    Niets meer aan de hand!
     
    Syane, Luna86, Bellybell en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Dus als iemand steeds naakt voor z'n raam gaat staan en jij dat ziet, dan heb jij het gedaan en ben jij een gluurder, Bijzondere logica :rolleyes:
     
    Syane, Zara75, Paardenbloem en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik vind er niks raars aan. Als je eenmaal zoiets gezien hebt ga je er, al dan niet onbewust, op letten. Net als dat je collega toch wel heel vaak dezelfde kleding draagt of altijd vet haar heeft, plotseling valt het op, misschien heeft iemand je erop gewezen. Elke keer dat die collega daarna weer datzelfde setje aan heeft of weer een vette kop, zie je dat, niet omdat je er speciaal op let maar omdat het plotseling toch opvalt.
     
    Syane, Beausecret, Bellybell en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. AnnemarieK77

    AnnemarieK77 Actief lid

    6 jun 2019
    324
    489
    63
    Vrouw
    @Nina Sanders
    Wat ik mij, eigenlijk al heel dit topic, afvraag: hebben deze mensen ook kinderen en zo ja, laten ze die dan ook naakt voor het raam staan om af te drogen en randen te poetsen na het douchen?

    Fijn dat je briefje geholpen heeft :thumup:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.214
    113
    Ik wilde al zeggen "gevalletje denk niet aan roze olifantjes". Je weet het dus onbewust heeft het meer je aandacht
     
    Syane, Zara75, Gewooniemand en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja ze hebben 4 jongetjes, maar nee, die heb ik nog nooit gezien daar!
     
    AnnemarieK77 vindt dit leuk.
  7. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Schouderklopje voor jou hoor!
     
    Zara75, Gewooniemand en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Hmm.. maar je wel bezig houden met wat TS er van vindt:rolleyes:.
     
    Bellybell, Gewooniemand, Joel1981 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Misschien is dat ook wel haar Belgische mentaliteit :roflmao:
     
  10. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Weet je, we kunnen vinden wat we ervan vinden :p
    Maar ts heeft er last van.

    Voor mezelf is het lastig voor te stellen, omdat ik me afvraag hoe dicht jullie huizen dan op elkaar staan dat het zo duidelijk te zien is. Zou het bij ons bv het geval zijn zou ik denk ik naakte contouren zien maar meer ook niet. Hierdoor heeft ook een ieder hun eigen mening. Eigenlijk moet je even een foto plaatsen hoe het eruit ziet, wat de afstand is ed :p. Zoals je het beschrijft Nina, klinkt het alsof hun raam bijna tegen die van jullie aan zit namelijk :D

    Hoe dan ook, kunnen wij er wat van vinden, maar het draait niet om ons maar om jullie. Jullie hebben er last van en een briefje in de deur gegooid en zij doen sindsdien de gordijnen dicht. Opgelost :thumup:
     
    rums vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Precies.

    Eigenlijk staan de huizen niet dicht op elkaar, maar het is gewoon een heel groot oncourant raam! :roflmao:
     
  12. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.399
    113
    Jij moet echt beter leren lezen.
     
  13. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Persoonlijk vind ik jou nu ook wel verbitterd over komen:rolleyes:

    Als iedereen zichzelf gewoon in z’n waarde laat en niet iedereen die het er niet mee eens is af gaat zeiken. Daar wordt de wereld een stuk mooier van.
     
  14. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Wat een hormonale horken hier zeg.
    Misschien waren ze zich er niet van bewust, dan is zo een briefje toch fijn.
    Als ze zich er wel bewust van waren en het ze niet boeit ook prima, dan gaan ze door met wat ze altijd deden.
     
    Kaatje92, Bellybell, Paardenbloem en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik denk ook niet dat ts zich bezig WIL houden met haar buren. Maar ze ontkomt er blijkbaar niet aan.
     
  16. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Haha hier ook naakte overburen gehad....en enorm om gelachen een keer. Onze overbuurman was niet zo'n heel beste maatjes met zijn schoonmoeder.
    Stond zij een keer op 1e kerstdag voor de deur aan te bellen, ik was de was aan het ophangen boven. Nadat ze een paar keer had aangebeld gaan boven in de slaapkamer de gordijnen en het raam open en staat de overbuurman poedeltjenaakt voor het raam oog in oog met zijn schoonmoeder! Ze draaide zich prompt om en liep terug naar haar auto, ook nog.

    Serieus, als er 3x wordt aangebeld, dan weet je dat de kans vrij groot is dat er iemand voor de deur staat die op iedere beweging in het huis let om te zien of je thuis bent. Ik geloof niet dat dit de band tussen hem en zijn schoonmoeder echt ten goede kwam....
     
    Myhappyfamily, Louise11110 en Ysabella vinden dit leuk.
  17. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Wij wonen in nieuwbouw en het afgelopen jaar waren de huizen aan de overkant nog in aanbouw. Wij hebben shutters in de badkamer in 2 delen. Het onderste stuk is dicht tegen de inkijk, bovenste open voor daglicht.
    Nu zijn de huizen tegenover opgelevert en toen in van de week in de badkamer stond zag ik door het bovenste stuk de overbuurman op zolder en dacht als ik hem kan zien kan hij vast mij ook zien. Moest gelijk aan dit topic denken en heb het bovenste deel van de shutters toch maar in een andere stand gezet
     
    YaelStone en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Hahahahaha en dit schud je gewoon uit je mouw? Hahaha ge-wel-dig! :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.360
    12.052
    113
    Vrouw
    Was misschien ook wel d bedoeling. Schoonmama wegjagen:roflmao:
     
    Lumiere vindt dit leuk.
  20. IkTara

    IkTara Actief lid

    13 mei 2011
    189
    63
    28

    Het is logisch dat ts hem zag in zijn onderbroek tandenpoetsen. Als ik een briefje bij de buren breng met deze boodschap dan kijk ik toch of de buren wat doen met die boodschap!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina